Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-20@16:40:05 GMT

نماگر تالار شیشه‌ای 13 درصد رشد کرد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۲۶۸۳

نماگر تالار شیشه‌ای 13 درصد رشد کرد

پول‌نیوز -  شاخص کل بورس در جریان معاملات آخرین ماه سال ۹۷ با ۲۱۲۷۲ واحد افزایش، معادل ۱۳.۵۲ درصد رشد را به ثبت رساند.
در جریان معاملات آخرین ماه آخرین فصل سال ۹۷ تعداد ۵۵۳۲۲ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۰۱.۶۴۰ میلیارد ریال در بیش از ۳ میلیون و ۹۳۶ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۵۳، ۱۰۶ و ۶ درصد افزایش را نسبت به بهمن ماه تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی است که تعداد ۱۰۶۹ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل ۱۲.۰۳۴ میلیارد ریال نیز در ماه گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۲۳۱ و ۲۲۷ درصد افزایش همراه شد.
در بازار بدهی نیز که اوراق مشارکت، گواهی سپرده و صکوک معامله می‌شود در اسفندماه پارسال تعداد ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار برگه اوراق مشارکت به ارزش کل ۲۴.۰۸۹ میلیارد ریال معامله شد و به ترتیب ۶۱۸ درصد و ۶۱۵ درصد افزایش نسبت به بهمن ماه داشته است.
همچنین در بازار مشتقه در این مدت تعداد ۵۸۷۸۹ قرارداد به ارزش ۸۲ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۹۱ و ۶۶ درصد کاهش همراه شد.
بر اساس این گزارش شاخص کل بورس هم در ماهی که گذشت با ۲۱۲۷۲ واحد افزایش، به رقم ۱۷۸۶۵۹ واحد رسید که ۱۳.۵۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
شاخص بازار اول هم در این مدت با ۱۶۴۶۹ واحد افزایش به رقم ۱۳۳۸۶۷ واحد و شاخص بازار دوم با ۳۸۵۶۸ واحد افزایش به عدد ۳۴۵۱۶۲ واحد رسیدند که به ترتیب با ۱۴.۰۳ و ۱۲.۵۸ درصد افزایش مواجه شدند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معامله ۵۲ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا

معامله ۴ میلیون و ۱۷۲ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش ۵۲.۱ هزار میلیارد تومان در هفته گذشته در بورس کالا انجام شد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در هفته گذشته 373 شرکت در تالارها و بازار فرعی کالا بورس کالا، محصولشان را عرضه کردند که به معامله 4 میلیون و 172 هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش 52.1 هزار میلیارد تومان منتهی و ارزش معاملات 10 شرکت برتر 31 هزار میلیارد تومان برآورد شد.

بر اساس این گزارش، جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت‌ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

. فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با ثبت معامله 428 هزار و 130 تن ورق گرم، ورق گرم نوردکاران، ورق سرد خودرو، تختال، ورق گرم خودرو و ورق سرد لوازم خانگی به ارزش 14 هزار و 943 میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

. توسعه آهن و فولاد گل گهر با فروش 260 هزار تن آهن اسفنجی به ارزش 3 هزار و 754 میلیارد تومان، دوم شد.

. ملی صنایع مس ایران (فملی) با فروش 6 هزار و 138 تن مس کاتد، مس مفتول، مس کم عیار، سولفور مولیبدن، اکسید مولیبدن و کنسانتره فلزات گران بها به ارزش 3 هزار و 223 میلیارد تومان، سوم شد.

. پالایش نفت اصفهان (شپنا) با ثبت معامله 105 هزار تن وکیوم باتوم و لوب کات سبک به ارزش یک هزار و 595 میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

. فولاد خوزستان (فخوز) با فروش 67 هزار و 200 تن شمش بلوم، آهن اسفنجی و آرگون به ارزش یک هزار و 407 میلیارد تومان پنجم شد.

. فولاد کاوه جنوب کیش (کاوه) با ثبت معامله 61 هزار و 600 تن شمش بلوم به ارزش یک هزار و 357 میلیارد تومان، ششم شد.

. مجتمع سرب و روی انگوران با فروش 65 هزار تن خاک روی به ارزش یک هزار و 351 میلیارد تومان در رتبه هفتم ایستاد.

. معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) نیز با ثبت معامله 235 هزار تن کنسانتره و گندله سنگ آهن و شش بلوم به ارزش یک هزار و 330 میلیارد تومان هشتم شد.

. پالایش نفت بندرعباس (#شبندر) 73 هزار تن وکیوم باتوم و لوب کات سنگین به ارزش یک هزار و 220 میلیارد تومان فروخت نهم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بورس با رشد ۷۷ هزار واحدی شاخص، جهش کرد
  • گزارش بورس امروز شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افزایش بیش از ۷۷ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • بورس سبز ماند | افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی شاخص کل
  • جهش ۷۸ هزار واحدی شاخص بورس در نخستین روز اردیبهشت
  • رشد چشم‌گیر شاخص بورس +نقشه
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار/ طلا و سکه بخریم یا نخریم؟
  • معامله ۵۲ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت