Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@14:40:32 GMT

محدودیت تردد در گردنه های برفگیر همدان اعمال شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۲۷۰۲

محدودیت تردد در گردنه های برفگیر همدان اعمال شد

حمید پرورشی خرم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ریزش برف از بامداد امروز در بسیاری مناطق مرتفع این استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
وی اضافه کرد: برف بسیاری از گردنه ها و جاده های کوهستانی از جمله اسدآباد، همه کسی، رسول آباد، سوباشی، کیتو، قهورد، آوج گرمک، آورزمان، دولایی تویسرکان، گردنه زاغه، توره و سرخ آباد را فرا گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان بیان کرد: شدت ریزش برف به حدی سنگین است که دید افقی را تا حد قابل توجهی کاهش داده و برخی خودروها از ادامه حرکت بازماندند.
پرورشی خرم ادامه داد: به علت لغزنده بودن جاده ها، به صورت مقطعی در برخی از مسیرها نظیر گردنه اسدآباد و همه کسی محدودیت تردد برای تریلی ها ایجاد شد.
وی بیان کرد: راهداری همدان احتمال ریزش برف و باران در نخستین روزهای فصل بهار را پیش بینی کرده بود بنابراین امکانات مورد نیاز برای جلوگیری از هر گونه راه بندان مهیا است.
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: 516 نیروی انسانی و 285 دستگاه ماشین راهداری از جمله لودر، گریدر، کامیون نمک پاش و برف روب عملیات برفروبی و پاکسازی را انجام دادند.
پرورشی خرم افزود: شن و نمک مورد نیاز در 34 راهدارخانه همدان ذخیره و راهدارخانه های استان برای اسکان موقت تجهیز شده است.
گفتنی است؛ همدان 45 گردنه برفگیر و سخت گذر به طول 245 کیلومتر دارد که مهمترین آنها گردنه اسدآباد است.
7526/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 راهداری و حمل و نقل جاده نیروی انسانی همدان تردد محدودیت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است

تین نیوز

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه، تسهیل تجارت و روان سازی تردد مسافر در پایانه های مرزی کشور را از برنامه ها و رویکردهای اساسی حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا شهرکی در نشست کارشناسی بررسی روند ترانزیت، حمل و نقل بین المللی، صادرات کالا، تردد مسافر و بازدید از زیرساخت های پایانه مرزی پرویزخان که به منظور تسهیل در تجارت و روان سازی تردد مسافر در پایانه مرزی پرویزخان برگزار شد، گفت: در پایانه های مرزی کشور، تشریفات ورود و خروج کالا و مسافر و ترانزیت کالا و تبادل نظر با حضور مستمر در پایانه های مرزی انجام می شود.

شهرکی افزود : در این جلسات فرایندهای موجود در پایانه های مرزی را به صورت میدانی بررسی می کنیم و باید آنچه در موضوع فرآیند پیش بینی شده است، در حوزه اجرا نیز بررسی شود.

وی در ادامه افزود: در جلسه ای که در پایانه مرزی پرویزخان برگزار شد؛ از زاویه های مختلف، بحث های ترانزیت کالا و تسریع در تردد مسافران مطرح شد و نگاه های نرم افزاری و در بُعد سخت افزار زیرساخت ها و امکانات و تجهیزاتی که باید مهیا شود، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

شهرکی با بیان این که در استان کرمانشاه شاهد شفاف سازی، بهبود و تسریع در انجام تشریفات مرزی هستیم، درباره ثمره نشست تخصصی در پایانه مرزی پرویزخان گفت: برنامه ریزی متمرکز ستاد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و شورای ساماندهی مبادی ورودی و خروجی مجاز زمینی کشور باید متناسب با وضعیت اجرایی در حوزه عملکردی پایانه های مرزی باشد و با انجام طرح های مطالعاتی و اقدامات مختلف، بهبود مستمر فرایندها بر اساس نیازها، تغییر در شرایط و مقررات، توافقات دوجانبه و چندجانبه منطقه ای و کنوانسیون ها و مقررات بین المللی را در دستور کار قرار دهیم و هدف این است که با این اقدامات شاهد جهش در دستیابی به اهداف تعیینی باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر بطول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است