Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@12:47:36 GMT

خودداری از نصب چادر در مناطق ساحلی و کوهستانی استان

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۲۷۰۵

خودداری از نصب چادر در مناطق ساحلی و کوهستانی استان

شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان از شهروندان گیلانی و مسافران نوروز ی خواست برای جلوگیری از هر نوع خسارت مالی و جانی از استقرار در حاشیه رودخانه ها و نصب چادر در مناطق ساحلی رودخانه ها و کوهستانی به خصوص در مناطق با شیب زیاد و مسیل ها خوداری کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، پیرو اخطاریه  مورخ 98/1/4 اداره کل هواشناسی گیلان مبنی بر بارندگی و وزش باد، کاهش دما و احتمال رعد و برق تا روز چهارشنبه و همچنین توصیه های سازمان مدیریت بحران مبنی بر  آبگرفتگی ، جاری شدن سیلاب و احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها، شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان از جمیع شهروندان گیلانی و مسافران عزیز نوروزی به استان می خواهد به جهت جلوگیری از هر نوع خسارت مالی و جانی از استقرار در حاشیه رودخانه ها و نصب چادر در مناطق ساحلی رودخانه ها و کوهستانی به خصوص در مناطق با شیب زیاد و مسیل ها خوداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 رعد و برق مدیریت بحران مسافران نوروز وزش باد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار طغیان رودخانه ها در ۳ استان

سازمان هواشناسی برای استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان وبلوچستان هشدار سطح نارنجی وقوع سیلاب، آب‌گرفتگی، طغیان رودخانه‌ها و خسارت به کشاورزان صادر کرد.   به گزارش تسنیم، این بارش‌ها مخاطره جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، اختلال در ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای، ریلی و هوایی، آبگرفتگی معابر عمومی، صاعقه، ریزش سنگ در نواحی کوهستانی، خسارت به سازه‌های موقت و خسارت به صنعت کشاورزی را به همراه خواهد داشت.   سازمان هواشناسی توصیه کرده مردم از رودخانه‌ها و مسیل‌ها و عدم استقرار در مناطق مرتفع فاصله بگیرند. همچنین عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، همراه داشتن تجهیزات لازم و سوخت کافی هنگام سفر با خودرو، خودداری از چرای دام و عدم تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، بازگشایی دهانه پل‌ها، انتقال نهاده‌های کشاورزی به مکان‌های مسقف از دیگر توصیه‌های سازمان هواشناسی است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رگبار باران و بارش تگرگ اردبیل میهمان عصرگاهی اردبیلی ها
  • سیل ۱۸ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • آغاز سرشماری سمندرهای کوهستانی در آذربایجان غربی
  • هشدار طغیان رودخانه ها در ۳ استان
  • دامداران از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند
  • بارندگی مسیر گُشت به سراوان را بست
  • راه ارتباطی هشت روستای کوهستانی منطقه ریگان قطع شده است
  • بارش شدید باران، سد ده‌شیخ لامرد را پر آب کرد
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در اصفهان/ بارش‌ها در راهند
  • جزییات هشدار سطح قرمز هواشناسی برای استان کرمان/بارش باران‌های سیل آسا