Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر قاسم زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد مسافر از 25 اسفندماه 97 تا سوم فروردین ماه 98 توسط هزار و 197 پرواز ورودی و خروجی داخلی و خارجی جا به جا شدند.
وی اضافه کرد: این آمار در مقایسه با مدت مشابه پارسال در تعداد آمار مسافر 18 درصد و در تعداد پروازها نیز 19 درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی گفت: 87 هزار و 251 نفر طی این مدت از طریق این فرودگاه وارد مشهد و 87 هزار و 110 نفر نیز از آن خارج شده اند.
قاسم زاده افزود: در راستای طرح استقبال از بهار و با هدف ایجاد فضایی مفرح و با نشاط برای مسافران و زائران، سفره آرایی هفت سین نوروزی در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد اجرا شد و مورد استقبال بی نظیر مسافران و گردشگران قرار گرفت.
وی ادامه داد: استقرار درختان زیبا و چشم نواز نخل تزئینی در فضای عمومی ترمینال پروازهای داخلی نیز مورد توجه مسافران و گردشگران قرار گرفته است.
سالانه بیش از 10 میلیون مسافر، زائر و گردشگر داخلی و خارجی در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد پذیرش می شوند و این فرودگاه سالیانه محل نشست و برخاست بیش از 75 هزار پرواز است.
1922/7505
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استقبال از بهار خراسان رضوی مسافران مشهد هفت سین 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بازگرداندن کیف ۷۲ میلیونی پیدا شده از سوی کارگر فرودگاه مشهد

تین نیوز

یک کارگر خدماتی فرودگاه مشهد در استان خراسان رضوی، کیف گمشده حاوی پول نقد، دلار و مدارک مهم شخصی را به فرودگاه برای پیدا کردن صاحبش تحویل داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، روز گذشته یکی از کارگران سالن ترانزیت ترمینال داخلی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به نام «حسین دشتوان» در حالی که مشغول شیف کاری خود با همکاران بود، با یک کیف حاوی پول نقد، دلار و مدارک مهم شخصی مواجه شد.

بنا بر این گزارش، این کارگر بلافاصله کیف را از روی زمین برداشته و با هماهنگی مدیران سالن و دوربین های مدار بسته را برای پیدا کردن صاحب اصلی اش کنترل کرد.

بر اساس این گزارش، ارزش واقعی محتویات این کیف حدودا ۷۲ میلیون تومان بر آورد می شود ودر حال حاضرمسئولان فرودگاه بدنبال شناسایی صاحب کیف گمشده هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • پرترددترین فرودگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • تلاش برای بازگرداندن کیف ۷۲ میلیونی پیدا شده از سوی کارگر فرودگاه مشهد
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت