Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - باشگاه کاردیف انگلیس با ارسال نامه‌ای به فیفا اعلام کرد طبق اسناد قانونی پولی بابت انتقال امیلیانو سالا، بازیکن فقید آرژانتینی به نانت فرانسه پرداخت نمی‌کند. ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت دیلی، باشگاه کاردیف سیتی در نامه ارسالی خود به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اعلام کرده بر اساس عدم ثبت قرارداد امیلیانو سالا در زمان مقتضی نباید پولی به نانت فرانسه پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 باشگاه کاردیف و نانت با ساختار پرداختی قراردادی موافقت کرده بود که هیچگونه مطابقتی با قوانین لیگ‌های 2 کشور ندارد. همچنین این قرارداد شامل موارد گسترده قانونی است که هیچ‌کدام برآورده نشدند.

بر اساس این گزارش، امیلیانو سالا پس از حضور در انگلیس باید قرارداد دیگری را با باشگاه کاردیف امضا می‌کرد و قرارداد قدیمی فسخ می‌شد. همچنین مدارک انتقال این بازیکن آرژانتینی در زمان مقتضی به سازمان لیگ جدید (انگلیس) ارسال نشده است.

از سوی باشگاه نانت فرانسه خواهان دریافت مبلغ 15 میلیون یورویی بابت انتقال امیلیانو سالا به کاردیف انگلیس است. این باشگاه فرانسوی معتقد است قرارداد این بازیکن در مراجع بین‌المللی ثبت شده و اعتبار دارد.

امیلیانو سالا به خاطر سقوط جت شخصی خود هنگام پرواز به انگلیس جهت پیوستن به تمرین‌های گروهی کاردیف کشته شد.

طعنه ژوزه مورینیو به کلوپ و پوچتینو: وقتی جام نمی‌برید، فلسفه به چه درد می‌خورد؟

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط نانت فیفا فوتبال انگلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نانت فیفا فوتبال انگلیس نانت فیفا فوتبال انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمول استقلال برای کاهش خسارت تعیین شده توسط فیفا

آفتاب‌‌نیوز :

جدایی عزیز بک آمانوف از جمع آبی‌های تهران همانطور که پیش بینی می‌شد تبدیل به یک بدهی خارجی شد که مانند سایر موارد، سوای ضرری که به یک باشگاه دولتی وارد شده به احتمال زیاد این مجموعه را بازهم درگیر انتقال پول خواهد کرد. این بازیکن ازبکستانی که به دلیل عدم پرداخت مطالباتش، در فصل گذشته به باشگاه استقلال نوتیس داد و نتیجه‌ای نگرفت شکایت خود را به فدراسیون جهانی فوتبال برد تا علاوه بر ۱۲۶ هزار دلار باقی مانده حقوقش، حکمی ۴۵۰ هزار دلاری نیز برای جبران خسارتش بگیرد.

بااینحال مدیریت فعلی استقلال با بردن این حکم به دادگاه CAS سعی در کم کردن حکم فیفا و درواقع خسارت ۴۵۰ هزار دلاری مطالبه شده دارد. هرچند که به نظر می‌رسد اصل خواسته باشگاه استقلال نقض کامل رای است، اما مدیران این باشگاه، با استناد به قانونی تحت عنوان ماده ۱۷ مقررات تعیین وضعیت و نقل‌وانتقال بازیکنان فیفا، دفعی منطقی را در پیش گرفته‌اند. براساس این قانون؛ حداکثر غرامتی که در صورت فسخ به بازیکن تعلق می‌گیرد، مبلغ باقی مانده از قرارداد او منهای مبلغ قرارداد جدیدی که در زمان رسیدگی به شکایت تا قبل از صدور حکم منعقد کرده، است. مدیران استقلال در دفاعیاتی که به دادگاه حکمیت ورزش ارائه کردند، با استناد به این قانون معتقدند آمانوف در مدتی که اگر فسخ نمی‌کرد قراردادش با آبی‌ها ادامه داشت، به ترتیب با یک باشگاه ازبک و یک باشگاه اماراتی قرارداد بسته، مبلغ قراردادهایش باید از میزان خسارتی که در رای فیفا آمده، کسر شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • حرف‌های تند ستاره خارجی لیگ: این رسمش نبود!
  • پیشنهاد غافلگیرکننده ایلان ماسک/ توییت زدن برای چه کسانی پولی می‌شود؟
  • یک تیم لیگ برتری در آستانه‌ی محرومیت
  • ۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا
  • مس رفسنجان در خطر محکومیت فیفایی جدید!
  • ۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا/دوباره پنجره بسته می‌شود؟
  • فرمول استقلال برای کاهش خسارت تعیین شده توسط فیفا
  • اعلام دو رای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • محکومیت استقلال و فولاد در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال