Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@08:29:27 GMT

نصب 3 پل‌ ارتباطی برای اتصال جاده بندر ترکمن به گمیشان

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۲۸۶۵

نصب 3 پل‌ ارتباطی برای اتصال جاده بندر ترکمن به گمیشان

تهران-ایرنا- فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 نیروی زمینی ارتش از تلاش نیروهای امدادی ارتش با استفاده از ماشین‌آلات و ادوات مکانیکی ارتش برای لایروبی مصب رودخانه گرگان‌رود و تسریع روند تخلیه سیلاب در دریای خزر خبر داد و گفت: 3 پل ارتباطی برای اتصال جاده بندرترکمن به گمیشان نصب شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم محمد غفاری، ارشد نظامی ارتش در استان گلستان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 نزاجا گفت : ارتش از 27 اسفند امدادرسانی به مردم این استان را شروع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در پی دستور فرمانده کل قوا (مدظله العالی) مبنی بر گسیل تجهیزات و امکانات نیروهای مسلح به منطقه گلستان، شخص فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز در منطقه حاضر شدند.
ارشد نظامی ارتش در استان گلستان یادآور شد: با استفاده از یک پل ارتباطی سیار به دنبال ایجاده راه ارتباطی میان روستای آق دمیش به روستای آق‌قلا هستیم که موجب تسهیل در روند امدادرسانی می‌شود.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 نیروی زمینی ارتش همچنین با اشاره به نصب سه پل ارتباطی در جاده بندر ترکمن به گمیشان گفت: گروه 444 مهندسی ارتش در حال احداث این مسیر ارتباطی است.
وی به تلاش کارکنان ارتش برای تسریع روند ورود آب رودخانه گرگان رود به دریای خزر اشاره کرد و افزود: با استفاده از دو بیل مکانیکی، دو لودر، سه کمرشکن و ادوات سنگین در صدد لایروبی مصب رودخانه گرگان رود و تخلیه آب در دریای خزر هستیم تا سرعت ورود آب به این دریا افزایش یابد.
امیر سرتیپ دوم غفاری ادامه داد: تیم‌های امداد و نجات تیپ 65 نیروی ویژه هوابرد با وسایل کوهستان و طناب توانستند از طریق مسیر‌های صعب العبور به روستاها رسیده و نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام کنند.
ارشد نظامی ارتش در استان گلستان خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته با استفاده از شناور‌ها و خودروهای زرهی نفربر از جمله 'بی تی آر' و 'کراس توپ‌کش' که امکان تردد در مسیرهای صعب العبور و مکان های با ارتفاع آب بالا را دارا هستند، روند جابه‌جایی مردم و انتقال وسایل منزل آن‌ها تسریع یافته است.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 نیروی زمینی ارتش ادامه داد: 20 فروند قایق جهت کمک رسانی از نیروی زمینی و نیروی دریایی ارتش به همراه تیم‌های غواصی نیز در مناطق با ارتفاع آب زیاد حضور یافتند. از طرفی توزیع غذای گرم با قایق‌های جی‌می‌نی نیروی دریایی ارتش با روند بالایی در حال انجام است. همچنین یک فروند بالگرد دیگر به ناوگان امدادرسانی اضافه شد.
وی با بیان اینکه بیمارستان صحرایی ارتش با تلاش شبانه روزی بامداد امروز راه‌اندازی شد، افزود: این بیمارستان با تمام تجهیزات و به صورت پیشرفته در منطقه آق‌قلا راه اندازی شد. همچین سه تیم سیار پزشکی نیز با حضور در روستا‌ها به رفع مشکلات مردم می‌پردازند.
امیر سرتیپ دوم غفاری خاطرنشان کرد: 14 عدد دوش حمام سیار به صورت کانکس در محل اسکان اضطراری در نمایشگاه دائمی شهرستان گرگان نصب شده و مورد استفاده عموم مردم سیل‌زده قرار گرفته است.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 نیروی زمینی ارتش گفت: تمام تجهیزاتی که تا امروز وارد استان گلستان شده، مورد بازدید فرمانده نیروی زمینی ارتش و وزیر کشور قرار گرفته است و برای انجام ماموریت و امدادرسانی اعزام شدند.
به گزارش ایرنا، بارش شدید باران در روزهای پایانی اسفند ماه 97 موجب وقوع سیلاب و رانش زمین و ایجاد خسارات های سنگین به شهرهای استان های گلستان و مازندران شده است.
طی روزهای اخیر معاون اول رئیس جمهوری،وزیران نیرو،راه و شهرسازی،جهاد کشاورزی، امور اقتصادی و دارایی، کشور،بهداشت درمان و آموزش پزشکی، رئیس مجلس شورای اسلامی و فرماندهان ارشد نظامی با حضور در مناطق سیل زده در جریان رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان قرار گرفتند.
سیام**1058**1601**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي ارتش اتصال جاده بندر تركمن گميشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۲۰ تبعه غیر مجاز در بندر انزلی

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بندرانزلی گفت: فروردین ماه امسال ۲۰ تبعه خارجی غیرمجاز در کارگاه‌های شهرستان شناسایی و اخراج، همچنین کارفرمایان این اتباع جریمه شدند.

حسین واقفی با تاکید بر اینکه اتباعی که فاقد پروانه کار، پروانه کار موقت یا کارت کار موقت باشند، اجازه اشتغال در کشور را ندارند و در صورت اشتغال و به‌کارگیری کارفرمای آنها متخلف شناخته شده و مشمول جریمه خواهد بود، اظهار کرد: کارفرمایان متخلف به میزان هر روز اشتغال کارگر اتباع غیرمجاز به میزان پنج روز حداقل دستمزد روزانه جریمه و مبلغ به حساب خزانه دولت واریز م‌ شود و در صورت تکرار این میزان به دستمزد ۱۰ روز جریمه خواهد بود.

وی یکی از علل به‌کارگیری اتباع از سوی کارفرمایان را فرار از پرداخت حق بیمه و ارزان بودن نیروی کار خارجی عنوان و تصریح کرد: این در حالی است که با به کارگیری اتباع فرصت‌های ارزشمند شغلی برای جویندگان کار و نیروهای کار داخلی اشغال شده و از بین می‌رود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بندرانزلی با بیان اینکه در فروردین ماه امسال ۲۰ کارگر تبعه خارجی غیرمجاز در کارگاه‌های شهرستان که بیشتر این کارگاه‌ها در بخش ساختمانی بودند، شناسایی و کارفرمایان جریمه شدند، تاکید کرد: طی سال گذشته در مجموع این تعداد ۲۵۰ کارگر غیرمجاز تبعه خارجی در گشت مشترک اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بندر انزلی و نیروی انتظامی این شهرستان دستگیر و طی هماهنگی های قانونی به کشور خود بازگردانده شدند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بندرانزلی گفت: نظارت‌های مستمر و مشترک توسط نیروی انتظامی و بازرسین این اداره انجام می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف به کارگیری نیروهای غیر مجاز اقدامات لازم در چارچوب قانون انجام می‌شود.

واقفی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف به کارگیری اتباع مراتب را به نیروی انتظامی و یا اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی جهت پیگیری اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس
  • اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در استان اردبیل
  • ۲۶۰ سامانه حمل و نقل هوشمند در جاده های مازندران نصب می شود
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان
  • شناسایی ۲۰ تبعه غیر مجاز در بندر انزلی
  • سپاه به همراه ارتش سد محکمی در برابر دشمنان هستند
  • عملیات وعده صادق باعث اقتدار و سربلندی ایران در دنیا شد
  • فرمانده ارتش به فرمانده سپاه پیام داد