Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@05:32:35 GMT

تاکید فرماندار تربت حیدریه بر تحقق شعار سال

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۲۹۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ علی رستمی افزود: خوشبختانه در تربت حیدریه بر اساس مدل اقتصادی استاندار برنامه کلی تعیین و تنظیم شده و به جای اینکه کارآفرین و سرمایه گذار سراغ ما بیاد، ما به سراغشان می‌رویم تا از نیازهایشان مطلع شویم.

وی گفت: بر این اساس آنچه که مربوط به کلیات نظام برای تحقق شعار سال باشد، از حوزه اختیارات ما خارج است و تنها با اندکی تغییر رویکرد خود را با برنامه‌های کلی نظام همسو می‌سازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رستمی در بخش دیگری اظهار داشت: پارسال با وجود مشکلات زیاد، اما تربت حیدریه تبدیل به یک کارگاه عمرانی شد و علاوه بر ۱۶۲ پروژه با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیصی و در نهایت با ۳۴۰ میلیارد ریال آورده که به پول تبدیل شد، از محل اعتبارات ملی نیز توانستیم در حوزه راه و گاز حداقل ۲۰ برابر آنچه که اعتبار داشتیم هزینه کنیم.

وی گفت: تنها در حوزه گاز بالغ بر هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در ۲ حوزه بزرگ هزینه کردیم و در حوزه درمان نیز با افتتاح بیمارستان امام حسین (ع) در سالجاری، تربت حیدریه را به سمت قطب درمانی پیش خواهیم برد.

رستمی در ادامه خاطر نشان کرد: ما به صنعت گردشگری که در گذشته توجه زیادی به آن نمی‌شد، به عنوان یک منبع جدید درآمدی نگاه می‌کنیم، زیرا تردد هشت میلیون مسافر که از مسیر تربت حیدریه به سمت مشهد حرکت می‌کنند، موضوعی نیست که بشود به آن بی توجه بود.

وی با بیان اینکه پروژه احداث کمربندی در تربت حیدریه تعطیل می‌شود، گفت: همین یک کمربندی هم که داریم، برای ما جز هزینه چیز دیگری در بر ندارد، زیرا می‌شد با یک خوش سلیقگی مسیر تردد خودرو‌ها را از داخل شهر گذراند تا برای ما تبدیل به یک منبع درآمد شوند.

رستمی ضمن انتقاد از وضعیت مبلمان و ساخت و ساز شهری، افزود: باید شهرداری را مورد حمایت قرار دهیم تا نسبت رفع این نابسامانی‌ها اقدام کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی بیش از ۸۹ هزار نفر از خدمات آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: در یک سال گذشته در آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تحت پوشش این دانشگاه به ۸۹ هزار و۵۵۱ نفر از شهروندان، ۳۸۲ هزار و ۷۵۰ خدمت آزمایشگاهی ارائه شده است.

محمد قربانی گفت: از مجموع خدمات ارائه شده در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه، در آزمایشگاه‌های مراکز تربت حیدریه به ۵۲ هزار و ۶۵۳ نفر ۲۲۶ هزار و ۲۸۴ خدمت، در آزمایشگاه‌های مراکز زاوه به ۲۲ هزار و ۸۶۲ نفر ۹۰ هزار و ۵۵۰ خدمت و در آزمایشگاه‌های مه ولات به ۱۴هزار و ۳۶ نفر ۶۵ هزار و ۹۱۶ خدمت آزمایشگاهی ارائه شده است که در نوع خود بی‌نظیر می‌باشد.

وی گفت: در حال حاضر ۹ آزمایشگاه و ۲۲ مرکز نمونه‌گیری در معاونت بهداشت دانشگاه و مراکز خدمات جامع سلامت فعال هستند و به همشهریان خدمت‌رسانی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • هشدار دامپزشکی تربت‌حیدریه به دامداران در خصوص مبارزه با انگل‌های خارجی
  • کشت ۱۵۰ هکتار کلزا در جلگه رخ تربت حیدریه
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز
  • بهره‌مندی بیش از ۸۹ هزار نفر از خدمات آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تربت حیدریه
  • حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت‌حیدریه از مرز ۱.۶ میلیارد لیتر گذشت
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • رکورد حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت حیدریه از مرز یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون لیتر
  • جلب مشارکت مردمی لازمه تحقق شعار سال است
  • ستاد سهام، ابتکار یزد برای تحقق شعار سال
  • ۱۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی «رُخ» تربت‌حیدریه زیر کشت کلزا رفت