Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: تردد مسافری بین قشم و سرزمین اصلی، صرفا از طریق بنادر پل و لافت صورت می‌گیرد. به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی اشتری درباره تعطیلی اسکله‌های تفریحی قشم، افزود: به دلیل تلاطم شدید دریا و افزایش سرعت باد، بندر مسافری شهید ذاکری قشم و همچنین تمامی اسکله‌های گردشگری و تفریحی در قشم، تا بهبود وضعیت جوی، تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: ضمن آنکه پایش دریا و شرایط جوی به طور مستمر ادامه خواهد داشت، مسافرین و گردشگران می‌توانند از بنادر لافت و پُل برای تردد بین قشم و بندرعباس، استفاده کنند.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: اسکله‌های گردشگری کندالو و شیب دراز برای تردد به جزیره هنگام در تاریخ امروز دوشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۸ به طور کامل، تعطیل اعلام شدند.

وی تاکید کرد: از گردشگران و مهمانان نوروزی تقاضا داریم که از تجمع و تردد در این اسکله‌های یاد شده، به طور جدی خودداری کنند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیل قشم بندر لافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر به جزیره هرمز تعطیل شد/برقراری مسیر دریایی قشم به بندرعباس

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اشتری اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی و مواج بودن دریا، امکان انتقال مسافران از بندر شهید ذاکری شهر قشم به دو جزیره هرمز و لارک طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه (هفتم و هشتم فروردین ماه) امکانپذیر نیست.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط جوی حاکم بر آب‌های خلیج فارس، اسکله‌های گردشگری شیب دراز، هنگام، و کندآلو هم تا اطلاع ثانوی تعطیل است اما میهمانان جزیره می‌توانند با استفاده از شناورهایی گردشگری از ظرفیت‌های دیدنی حوزه حرا شامل اسکله‌های سهیلی، گورزین، دهخدا، طبل، گوران و شهر لافت لذت ببرند.

برقراری مسیر دریایی قشم به بندرعباس

رییس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اعلام کرد: هم اینک فعالیت نقل و انتقال گردشگران جزیره قشم در دو مسیر دریایی بندر شهید ذاکری قشم به مقصد بندرعباس و از بندر شهید حقانی به مقصد شهر قشم برقرار است.

وی افزود: تردد خودرویی گردشگران در مسیر دریایی لافت و پل و بالعکس توسط شناورهای لندینگ کرافت (شناورهای ویژه حمل خودرو بر روی دریا) به صورت شبانه روزی برقرار است.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در دور دوم سفرها نیز همچنان با اقبال خوب سفر گردشگران همراه است.

کد خبر 6062680

دیگر خبرها

  • تردد دریایی در قشم برقرار است/ تعطیلی ۳ اسکله گردشگری
  • فعالیت ۱۴۹ شناور سنتی و تفریحی در ساحل بوشهر در ایام نوروز
  • تداوم ناپایداری‌های دریایی در هرمزگان
  • اسکله‌های بندر خرمشهر میزبان گردشگران
  • ۱۵۹ لنج و قایق در طرح‌های گردشگری دریایی بوشهر مجوز فعالیت دارند
  • سفر به جزیره هرمز از قشم تعطیل شد / برقراری مسیر دریایی قشم به بندرعباس
  • فعالیت ۱۵۹ لنج و قایق در طرح‌های گردشگری دریایی بوشهر
  • سفر به جزیره هرمز تعطیل شد/برقراری مسیر دریایی قشم به بندرعباس
  • آخرین وضعیت «اسکله بندرپل» برای اعزام به قشم
  • بازدید افزون بر ۴۵۷ هزار نفر از ظرفیت‌های گردشگری قشم