Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@04:41:08 GMT

دستبند قانون بر دستان قاتل ۱۶ ساله ملکشاهی

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۳۰۴۶

دستبند قانون بر دستان قاتل ۱۶ ساله ملکشاهی

ساعت24 - فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش و پیگیری پلیس، ریش سفیدان و معتمدان محلی، قاتل 16 ساله فراری در کمتر از 24 ساعت خود را به پلیس ملکشاهی معرفی کرد.

نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در شب گذشته مبنی بر وقوع یک فقره قتل در شهرستان ملکشاهی، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان جهت بررسی موضوع اعزام و مشخص شد جوان 23 ساله‌ای به وسیله سلاح گرم به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی بیشتر و تحقیقات اولیه از شاهدان عینی مشخص شد به دلیل اختلافات شخصی قاتل 16 ساله دست به چنین کاری زده است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه قاتل پس از به قتل رساندن این جوان متواری شده بود، تصریح کرد: پس از وقوع این حادثه اکیپ‌های ویژه‌ای از پلیس آگاهی استان، شهرستان و همچنین سایر قسمت‌های انتظامی استان با همکاری بزرگان و ریش سفیدان تلاش‌های خود را در جهت دستگیری و معرفی فرد قاتل آغاز کردند.

یاری در ادامه با اشاره به اینکه اسلحه قاتل کشف و صاحب آن نیز دستگیر شده است، بیان کرد: با تلاش و پیگیری‌های نیروی انتظامی استان، وساطت ریش سفیدان و معتمدان محلی، قاتل 16 ساله صبح امروز خود را به پلیس شهرستان ملکشاهی معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه پرونده این قتل در پلیس آگاهی شهرستان تشکیل و به عرض مرجع قضایی رسیده، اذعان داشت: تحقیقات گسترده پلیس برای بررسی جوانب این پرونده در حال انجام است و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی می‌شود.

فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: خویشتن داری، صبر، حوصله و همچنین استفاده از تجربیات و ظرفیت ریش سفیدان می‌تواند از بروز چنین حوادث ناگواری جلوگیری کند.

منبع:فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: دستگیری قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۳۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش عتیقه  در این شهرستان ، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
فرهاد آراوند افزود: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.
وی بیان کرد:  ماموران پلیس متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و سپس او را دستگیر کردند و به مرجع قضایی تحویل دادند.
فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • دستبند پلیس سرپل ذهاب بر دستان ۴۳ مجرم
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری