Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معین مهدی لموکی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران گفت: تا کنون هزارو ۷۸۲ سبد کالا متشکل از موادغذایی و بهداشتی در قالب طرح ملی فرشتگان رحمت با مشارکت داوطلبان و خیرین عضو هلال احمر مازندران تهیه و در میان مددجویان نیازمند توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اقلام این سبد‌ها شامل روغن، چای، برنج، پوشاک، موادشوینده، حبوبات، کنسرو، پنیر و قند و شکر بوده که در میان زنان سرپرست خانوار، معلولین، سالمندان و خانواده زندانیان نیازمند این خطه توزیع شد.

معین مهدی لموکی ارزش ریالی سبد‌های طرح فرشتگان رحمت را که با مشارکت ۳۶۵ نفر از داوطلبان و خیرین تهیه شد، بیش از دو میلیارد ریال و تعداد افراد بهره ور نیز بیش از چهار هزار ۵۵۸ هزار نفر اعلام کرد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران افزود: در راستای ارائه کمک‌های معیشتی به اقشار بی بضاعت و کم برخوردار، طرح سراسری فرشتگان رحمت با مشارکت پرشور خیرین و داوطلبان هلال احمر استان، همزمان با سراسر کشور در مازندران نیز اجرا می‌شود.

وی با اعلام اجرای طرح نیابت در استان گفت: این طرح با هدف ارائه خدمات داوطلبانه به افراد سالمند و با مشارکت داوطلبان حقیقی و حقوقی به ویژه در زمان تحویل سال نو توسط شعب هلال احمر استان وبا همکاری خانه‌های داوطلبی هلال و خیرین در قالب تکریم و ارائه خدمات مراقبتی و تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی متناسب با نیازسالمندان و ایام نوروز صورت می‌پذیرد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران هدف از اجرای این طرح را تکریم از مقام سالمندان و سالخوردگان عنوان کرد و گفت:تسهیل حضور و مشارکت فعال داوطلبان، خیرین و نیکوکاران در اجرای برنامه‌های عام المنفعه و خیر خواهانه، آگاهی بخشی عمومی نسبت به ماموریت‌های بشردوستانه جمعیت، ایجاد فضای مناسب به منظور تعامل نزدیک خیرین و نیکو کاران با گروه‌های هدف جهت تامین بخشی از نیاز‌های سالمندان سالمندان و سالخوردگان کم برخوردار و افراد تحت پوشش مراکز حمایتی و مراقبتی از دیگر برنامه‌های این معاونت است.

لموکی با اشاره به اجرای طرح نیابت که با هدف تکریم سالمندان اجرا می‌شود گفت:تاکنون در قالب این طرح نیز بیش از ۱۴۱ خدمت ارائه شد.

وی گفت:در اجرای طرح خدمات داوطلبانه نیز تا کنون ۱۹۳ برنامه با مشارکت ۵۰۹ داوطلب در استان اجرا شد که سه هزار و ۱۷۹ نفر از آن بهره‌مند شدند.

وی افزود:این برنامه‌ها که از روز‌های پایانی سال گذشته آعاز گردید تا پایان نوروز بصورت مستمر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/آ

اجرای  طرح فرشتگان رحمت در مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۳۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف منجر به فوت در جاده بهشهر - نکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، تصادف خودرو سواری سمند با کامیون در جاده بهشهر به نکا، یک فوتی و ۳ مصدوم بر جای گذاشت.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران گفت: طی تماس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC هلال‌احمر، بلافاصله دو تیم از نجاتگران هلال‌احمر پایگاه شهیدان لطیفی با یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه ست نجات به محل حادثه اعزام شدند.

غلامعلی فخاری افزود: این حادثه یک فوتی و ۳ مصدوم داشت که تیم اعزامی هلال‌احمر بعد از ارزیابی صحنه، رهاسازی و اقدامات اولیه یک مصدوم را به مرکز درمانی منتقل و مصدومان دیگر نیز به عوامل اورژانس حاضر در صحنه تحویل گردید.

گفتنی است فوتی این حادثه نیز به عوامل شهرداری تحویل شد.

دیگر خبرها

  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • فعالیت دائمی ۲ پایگاه هلال احمر مازندران
  • فعالیت دو پایگاه هلال احمر مازندران شبانه روزی شد
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • تهیه و توزیع ۵ هزار سبد معیشتی از سوی داوطلبان هلال احمر مازندران در نوروز ۱۴۰۳
  • ۵٩۵ نفر از داوطلبان امکان اعزام به حج تمتع را پیدا نکردند/ آغاز عمره از ۳ اردیبهشت
  • ۵٩۵ نفر از داوطلبان امکان اعزام به حج تمتع را پیدا نکردند
  • تصادف منجر به فوت در جاده بهشهر - نکا
  • معاونت داوطلبان هلال احمر اردبیل رتبه دوم را کسب کرد