Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@23:42:40 GMT

سیل استان گلستان به استان فارس رسید

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۳۱۸۳

سیل استان گلستان به استان فارس رسید

بارندگی شدید به همراه تگرگ و سیل شهروندان شیرازی و صدها هزار مسافر این شهر تاریخی را دچار مشکل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس ، باران شدید که از حوالی ساعت 8 صبح دوشنبه پنجم فروردین ماه 98 شروع به باریدن کرد،به یکباره ریتمی تند و شدید به همراه بارش تگرگ به خود گرفت و پس از حدود یکساعت و نیم بارش مداوم شهر را سیل در برگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ساعتی پس از شروع بارندگی شدید امروز، در شیب ورودی شهر شیراز از سمت دروازه قرآن خودروهایی مشاهده می شد که سیل با خود به داخل شهر می آورد و از کنار طاووس می گذراند. سیل که در سراشیبی هم افتاده و ویرانگر شده بود خودروها را واژگون می کرد و به قطاری از خودروهای انباشته دیگر پیوند می داد. گفته می شود که حداقل ۲۰۰ خودرو در این سیل دچار آسیب شدند.

 


در سمت دیگر و مرکز شهر نیز وضعیت بهتری حاکم نبود بگونه ای که بسیاری از کوچه های مرکز شهر شیراز نظیر چهارراه پارامونت، بلوار امیرکبیر، بلوار زند، بولوار هفت تنان و ... دچار آبگرفتگی شد و رفته رفته این آبگرفتگی دامان خانه و خانواده های ساکن این مناطق را گرفت.

 

در حال تکمیل

پایان پیام/551

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل بارندگی و سیلاب خبرگزاری شبستان خسارات سیل گلستان گلستان سیلاب اعتکاف خسارت سیلاب مراسم اعتکاف سیل شیراز سیل شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۳۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات هفت نفر از اهالی کنارک که در سیل گرفتار شده بودند + فیلم

 درپی بارندگی های بسیار شدید در جنوب سیستان و بلوچستان، هفت نفر از اهالی شهرستان کنارک که در سیل گرفتار شده بودند، نجات پیدا کردند.

همزمان با فعالیت سامانه بارشی و صدور هشدار قرمز هواشناسی، شاهد باران‌های سیل‌آسا در سیستان و بلوچستان بویژه جنوب این استان بودیم که در پی آن با طغیان رودخانه‌های فصلی انسداد مسیرها، اختلال در ترددها، آبگرفتگی معابر و خسارت به بخش های زیرساختی در نقاط مختلف رخ داد.

در برخی شهرستان‌های جنوبی سیستان و بلوچستان مانند ایرانشهر، سراوان، دلگان، بمپور، قصرقند و نیکشهر بارندگی‌هایی رخ داد و خسارت‌هایی به جاده‌ها و برخی زیرساخت‌ها وارد شد و حجم زیادی از آب به سمت دریا هدایت شد، همچنین به دلیل حجم بالای بارش‌ها برق تعدادی از روستاها قطع و برخی منازل دچار آبگرفتگی شدند، به گونه‌ای که با ورود آب به برخی منازل بخشی از وسایل زندگی مردم از بین رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • غرق شدن یک کودک ۱۰ ساله بر اثر آبگرفتگی بارندگی در داراب استان فارس
  • فوت و غرق شدگی کودک بر اثر آبگرفتگی در داراب
  • نجات هفت نفر از اهالی کنارک که در سیل گرفتار شده بودند + فیلم
  • تداوم بارندگی و آبگرفتگی معابر زاهدان برای سومین روز
  • آبگرفتگی محدود برخی منازل در بندرعباس
  • (ویدئو) آبگرفتگی شدید معابر در شهر درگهان، جزیره قشم
  • وضعیت بارندگی و آبگرفتگی شدید در خیابان‌های بندرعباس
  • ۴ شهر استان کرمان دچار آبگرفتگی شدند
  • آبگرفتگی معابر در پی بارندگی شدید در دلگان
  • آبگرفتگی معابر شهر رحمت آباد شهرستان ریگان براثر بارش شدید باران