Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@11:12:34 GMT

قیمت نفت کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۳۲۵۳

قیمت نفت روز دوشنبه به خاطر نگرانی در مورد رکود شدید اقتصادی کاهش یافت که مهمتر از کاهش تولید اوپک و تحریم‌های آمریکا بر ایران و ونزوئلا است. ناطقان: به نقل از رویترز، قیمت نفت روز دوشنبه به خاطر نگرانی در مورد رکود شدید اقتصادی کاهش یافت که مهمتر از کاهش تولید اوپک و تحریم‌های آمریکا بر ایران و ونزوئلا بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نفت خام برنت 66.73 دلار در هر بشکه در ساعت 7:52 به وقت گرینویچ معامله شد که 30 سنت معادل 0.5 درصد نسبت به قیمت قبلی کاهش داشت .
نفت وست تگزاس اینترمدیت با 35 سنت معادل 0.6 درصد کاهش 58.69 دلار در هر بشکه فروخته شد .
قیمت هر دوی این شاخص ها تقریبا 3 درصد نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است .
نگرانی ها در مورد رکود اقتصادی آمریکا که در روز جمعه پس از اظهارات محتاطانه فدرال رزرو به وجود آمد ، باعث شد سود 10 ساله خزانه‌داری برای اولین بار از 2007 به زیر نرخ 3 ماهه برسد .
اطلاعات تولید کارخانه ای آلمان، بزرگترین اقتصاد اروپا هم به نگرانی در مورد رکود جهانی افزود. تولید کارخانه ای در آلمان برای سومین ماه پیاپی کاهش یافت .
بانک ای ان زد اعلام کرد که دورنمای تاریک اقتصادی بر مسائل مربوط به عرضه نفت سایه افکنده است، مسائلی مانند کاهش تولید اوپک و تحریم‌های آمریکا بر ونزوئلا و ایران .
اوپک و متحدانش مثل روسیه توافق کردند 1.2 میلیون بشکه در روز عرضه نفت را پایین بیاورند تا قیمت به 70 دلار در هر بشکه برسد . منبع: تسنیم برچسب ها: کاهش قیمت ، نفت ، بازار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کاهش قیمت نفت بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصل ۴۴ قانون اساسی دقیق اجرا شود/استفاده از بخش تعاونی برای جهش تولید ضروری است

به گزارش «نماینده»، شهباز حسن‌پور بیگلری با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: ما باید برای تحقق شعار سال به سمت استفاده از ظرفیت بخش تعاونی در امور اقتصادی و تولید حرکت کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: اصل ۴۴ قانون اساسی بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و بخش تعاونی در امور اقتصادی تاکید کرده است از این رو برای مردمی سازی اقتصاد باید این اصل از قانون اساسی را به طور دقیق اجرایی کنیم.

وی بهترین راهکار برای تحقق شعار سال را استفاده از ظرفیت بخش تعاونی در امور اقتصادی برشمرد و یادآورشد: ظرفیت‌های بزرگی در سطح جامعه چه در حوزه نقدینگی و چه در حوزه نیروی انسانی متخصص وجود دارد که باید این ظرفیت‌های بالقوه در امور تولید و اقتصاد به بالفعل تبدیل شود.

این نماینده مجلس بیان داشت: یکی از اقداماتی که می‌تواند زمینه را برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در امور اقتصادی و تولید فراهم کند کاهش رشد نقدینگی و تلاطم‌های اقتصادی است که البته در سال گذشته اقدامات خوبی از سوی دولت در این زمینه و موارد دیگری از جمله کاهش پایه پولی و در نتیجه کاهش تورم انجام شد.

حسن پور بیگلری خاطرنشان کرد: کاهش تلاطم‌های اقتصادی و کاهش تورم باعث می‌شود تا فضای امنی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش تولید ایجاد شود و در سایه این آرامش است که رونق در حوزه تولید و اشتغال فراهم می‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: مجلس و دولت باید در کنارهم باید با عواملی که باعث ایجاد تورم در اقتصاد کشور می‌شود و فضای آرام اقتصاد کشور را به هم می‌زند، مقابله کنند و هرجا که خلاء قانونی وجود داشته باشد مجلس آمادگی دارد تا با قانونگذاری جدید دولت را در انجام امور یاری رساند

دیگر خبرها

  • قیمت نفت بیش از یک دلار بالا رفت
  • بازار مسکن امسال به کدام سو می رود؟ | نگاه مسکن به بازارهای موازی
  • دولت برای رشد اشتغال‌زایی و کاهش تورم اقتصاد را به مردم بسپارد
  • اصل ۴۴ قانون اساسی دقیق اجرا شود/استفاده از بخش تعاونی برای جهش تولید ضروری است
  • مرکز ملی آمار انگلیس از رکود اقتصادی این کشور خبر داد
  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • یارانه باید به دست مصرف کننده نهایی برسد
  • افزایش ذخایر آمریکا سد راه صعود نفت شد
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد
  • ایجاد درآمد پایدار با محصولات کم آب طلب، پربازده و اقتصادی