Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@15:07:41 GMT

خط ریلی گرگان اینچه برون به سرعت تعمیر می شود

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۳۳۶۰

خط ریلی گرگان اینچه برون به سرعت تعمیر می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ شمس الله ملکی، بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از کاهش سیلاب های موجود در حاشیه خط ریلی اینچه برون و اطمینان خاطر بی‌خطر بودن پروژه تعمیر خط ریلی بین المللی گرگان اینچه برون به سرعت انجام خواهد شد.

وی افزود: به تشخیص مسئولان ستاد بحران و با هماهنگی مدیر عامل راه‌آهن جمهوری اسلامی تصمیم به بازگشایی و ایجاد شکاف در خط ریلی گرگان اینچه برون در چهار نقطه گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی گفت: این امر موجب هدایت حجم وسیله آب از شهر آق‌قلا به سوی دشت های شمال این شهر شده است.

وی تصریح کرد: راه آهن جمهوری اسلامی ایران از هیچ اقدامی که موجب کاهش آلام مردم شود و مقدمات ایجاد امنیت آسایش را برای مردم سیل زده به دنبال داشته باشد کوتاهی نخواهد کرد.

ملکی ادامه داد: به جهت کاهش فشار روانی بر مردم منطقه سریع با شکاف در خط ریلی گرگان اینچه برون موافقت شد و این عمل تاثیرات بسزایی در منطقه به جای گذاشت.

وی ادامه داد: خسارت‌های مالی وارده و خط ریلی اینچه برون گرگان در حال ارزیابی است و کارشناسان مربوط در حال بررسی و برآورد آن هستند.

ملکی تأکید کرد: میزان خسارات وارده در سرعت ترمیم و بازسازی خط ریلی تاثیری نخواهد داشت و پس از فروکش کردن سیلاب بین المللی سریع ترمیم و زیر بار ترافیک قطارهای باری و مسافری خواهد رفت.

وی همچنین به جمعآوری و توزیع مقادیر آذوقه و مایحتاج برای سیل زدگان استان گلستان اشاره کرد و گفت: همکاران پلیس راه آهن کشور مواد غذایی مانند کنسروجات و دیگر اقلام خوراکی را برای هموطنان خود به این منطقه ارسال کردند.

ملکی گفت: با توجه به اهمیت ریلی مسیر ریلی گرگان اینچه برون از نظر بین المللی تا حدی شدن اوضاع و تردد حرکت قطارها امنیت این مسیر توست پلیس راه آهن شمال شرق کشور و دیگر همکاران الزامی است راه آهن جمهوری اسلامی با همکاری نیروی انتظامی اجرا خواهد شد.

کد خبر 4575224

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان پلیس راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۳۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ تکنیک کاربردی برای تعمیر آسان کابل شارژر گوشی در خانه (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روشی آسان و کاربردی برای تعمیر و براق کردن شیر آب حمام و دستشویی (فیلم) تعمیر کنترل تلویزیون با الکل و ورق قرص (فیلم) نحوه تعویض و نصب بی دردسر دستگیره در اتاق و سرویس بهداشتی (فیلم)

دیگر خبرها

  • تعمیر لامپ LED با سیم ظرفشویی توسط برقکار آمریکایی (فیلم)
  • تردد روان در تمام محورهای برون شهری کشور
  • خارج شدن واحد یک نیروگاه حرارتی بیستون
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آی پی امداد دیگر تنها یک تعمیر کننده لوازم خانگی نیست
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های روستایی لرستان
  • ۲ تکنیک کاربردی برای تعمیر آسان کابل شارژر گوشی در خانه (فیلم)
  • تعمیر لامپ‌های سوخته: یک ترفند کاربردی و ساده (فیلم)
  • همکاری فنی بنیاد مسکن گلستان در منطقه آزاد اینچه‌برون
  • نحوه تعمیر کردن ساده و کاربردی لامپ LED با باتری قلمی (فیلم)