Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@02:01:29 GMT

راه دسترسی برخی مناطق سیل زده گلستان بسته است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۳۴۸۷

راه دسترسی برخی مناطق سیل زده گلستان بسته است

گرگان - ایرنا - فرمانده پلیس راه گلستان گفت: برخی مسیرهای ارتباطی مناطق سیل زده در شهرستان های گمیشان، بندرترکمن و آق قلا در غرب و شمال استان بسته و جاده آزادشهر به شاهرود به دلیل ریزش کوه بسته است.

سرهنگ دوم علی عبدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسیر دسترسی به گمیشان از محل پل خواجه نفس به دلیل آب ناشی از سیلاب بسته بوده، همچنین جاده روستای یساقی به شهر بندرترکمن در محل پل قره سو تخریب و امکان تردد از آن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، جاده های دسترسی به آق قلا و روستای عطاآباد این شهرستان نیز به دلیل سیلاب بسته است و تنها خودروهای امداد رسانی امکان تردد دارند.
فرمانده پلیس راه گلستان گفت: جاده خوش ییلاق (آزادشهر- شاهرود) به علت ریزش کوه در اوایل سال جاری بسته بوده و تلاش برای بازگشایی آن همچنان ادامه دارد.
سرهنگ عبدی افزود: جاده گرگان (مرکز استان گلستان) به آق قلا در حوالی روستای شورحیات به علت کندن جاده برای عبور آب و نصب پل موقت بسته بوده و تنها از یک طرف مسیر خودروهای امداد رسان امکان تردد می کنند.
وی با بیان اینکه در مسیرهای توسکستان (گرگان به شاهرود) و پارک ملی گلستان در شرق استان هم اینک شاهد بارش باران هستیم، تصریح کرد: جاده توسکستان باز بوده اما،با توجه به لغزنده بودن جاده و ادامه بارش ها، رانندگان احتیاط کنند.
بارش های اواخر سال 97 و ادامه آن در سال جاری باعث طغیان برخی رودخانه ها و سرریز شدن سدها در استان گلستان و آبگرفتگی و سیلاب در بسیاری از مناطق شهری و روستایی استان بویژه در شرق، شمال و غرب آن شده است.
3014/1648/3091

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس راه سيلاب گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۳۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی ایران اکنون در قله قدرت نظامی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سرهنگ حیدری شامگاه دیروز در برنامه گفتگوی ویژه خبر سیمای استان به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش و نیروی زمینی گفت: تعیین روز ارتش، تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای تثبیت ارتش بود.

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کشور‌های استعمارگر و در راس آنها آمریکا، که منافعشان به خطر افتاده بود، غائله‌های مختلفی را در کشور ما به راه انداختند و در نهایت، عراق را برای حمله به ایران، تحریک، تجهیز و حمایت کردند، اما به جایی نرسیدند.

جانشین تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان خاطرنشان کرد: در همه این موارد، قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران با نیروی ایمان، تکیه بر توان داخل و پشتیبانی ملت، ایستادگی کرد.

سرهنگ حیدری افزود: در طول این سال‌ها نیز ارتش جمهوری اسلامی، دوشادوش سایر نیرو‌های مسلح، در حفظ و تقویت امنیت کشور، جانفشانی کرد.

وی با اشاره به عملیات غرورآفرین «وعده صادق» تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران اکنون در قله خودکفایی، اقتدار و قدرت نظامی است.

جانشین تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان گفت: این عملیات، دنیا و حتی برخی در داخل را به این باور رساند که نمی‌توان به ایران، نگاه چپ داشت.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: ما کشور صلح هستیم، اما در واقع لازم، محرک و هجومی عمل خواهیم کرد.

وی افزود: بیش از ۱۴۰۰ شهید از چهار هزار شهید گلستان، ارتشی هستند و استان ۳۴۰۰ جانباز و ۲۲۰۰ آزاده ارتشی نیز دارد.

دیگر خبرها

  • نظارت درون سازمانی در شهرداری گرگان مطلوب نیست/ گله‌مندی مردم از خدمات‌شهری
  • راهپیمائی مردم گرگان در حمایت از غزه + فیلم
  • راهپیمائی مردم گرگان در حمایت از غزه
  • حمایت از مردم غزه و فلسطین؛ امروز در گرگان
  • برگزاری نخستین همایش روز ملی گندم و نان در گرگان
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان
  • تجمع طلاب و اساتید جامعه المصطفی گرگان در حمایت از عملیات وعده صادق
  • گشتی در چهارشنبه بازار گرگان
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • جمهوری اسلامی ایران اکنون در قله قدرت نظامی است