Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:13:31 GMT

حوادث رانندگی در یزد 165 زخمی و سه کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۳۴۹۹

حوادث رانندگی در یزد 165 زخمی و سه کشته برجا گذاشت

یزد - ایرنا - رئیس سازمان اورژانس 115 یزد گفت: از یکم تا پنجم فرودین ماه سال 1398، در جریان 143 فقره حادثه رانندگی در جاده‌های استان 165 نفر زخمی و سه تن جان خود را از دست دادند که از این تعداد 92 نفر به بیمارستان‌ها منتقل و بستری شدند.

احمد دهقان روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: همچنین 70 نفر در محل حادثه سرپایی درمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی سه قربانی حادثه ترافیکی مربوط به شهرستان‌های خاتم و میبد است و در این مدت 580 مورد تماس با تلفن 115 حاصل شد که از این تعداد 149 مورد مزاحم تلفنی بود.
وی خاطرنشان کرد: از مجموع تماس ها 150 مورد توسط کارشناسان اورژانس مشاوره و 394 مورد نیرو به محل حادثه اعزام شد.
رئیس سازمان اورژانس 115 یزد یادآور شد: نیروهای 54 پایگاه اورژانس استان با استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات تا پایان 16 فروردین‌ماه جاری آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.
وی ادامه داد: همچنین پایگاه هوایی استان فعال است و در ورودی شهر یزد پایگاه سلامت برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مسافران در نظر گرفته شد.
دهقان از شهروندان و مسافران نوروزی خواست مسائل ایمنی در حین سفر و قانون راهنمایی و رانندگی را برای پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی رعایت کنند.
رئیس سازمان اورژانس 115 یزد اظهار کرد: تلفن 115 در طول شبانه‌روز آماده پاسخگویی و رسیدگی به پرسش های مردم و مسافران است.
وی ادامه داد: در هر 30 تا 50 کیلومتر جاده‌های اصلی استان یزد یک پایگاه اورژانس مستقر است.
طول راه‌های استان چهار هزار و 602کیلومتر است که نقش مؤثری در برقراری ارتباط استان‌های جنوبی - شمالی، شرقی - غربی کشور دارد.
هر ماه به طور متوسط 5.5 تا 6 میلیون دستگاه خودرو در استان تردد می کند.
این استان یک‌میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد که 85 درصد در 21 شهر و بقیه در روستاها زندگی می‌کنند.
2088/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اورژانس تصادف يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۳۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مرتضی روزبه افسرکشیک سازمان آتش نشانی قزوین گفت: ساعت ۲۲ و نوزده دقیقه دیشب در  آزادراه قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج تصادف خودرو پژوپارس باکامیون اعلام شد که بلافاصله دوتیم امدادونجات واطفایی از ایستگاه‌های شماره ۵پونک و۹شهرک دانش رابه محل حادثه اعزام شدند.   روزبه افزود: آتش نشانان راننده فوت شده را از خودرو خارج کردند وتحویل عوامل آرامستان حاضردرمحل حادثه دادند.   علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین