Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرماندهی انتظامی استان از توقیف محموله ۷ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریالی کالای قاچاق در عملیات مأموران پلیس شهرستان شازند خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛در ۲۴ ساعت گذشته با تلاش مأمورین نیروی انتظامی مجموعه‌ای از باندهای قاچاق و سرقت در حوزه‌های مختلف در استان مرکزی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف یک کیلوگرم هروئین و شیشه از یک توزیع‌کننده مواد مخدر در اراک

در عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از یک توزیع‌کننده مواد مخدر در یکی از محله‌های شهر اراک ، در حدود یک کیلوگرم هروئین و شیشه کشف شد.

سرهنگ "حجت محمدیان"جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی در بیان جزئیات این خبر گفت:‌ در پی اعلام گزارش‌هایی از شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در خصوص فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در یکی از محله‌های شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام‌شده از سوی مأموران پلیس، این فرد شناسایی و در عملیاتی دستگیر و مقدار نزدیک به یک کیلوگرم هروئین و شیشه از او کشف شد.

سرهنگ محمدیان تصریح کرد: فرد دستگیرشده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اسباب‌کشی در ایام نوروز بدون هماهنگی با کلانتری محل ممنوع است

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان گفت: جابه‌جایی اثاثیه منزل در ایام نوروز بدون دریافت مجوز از کلانتری‌ها ممنوع است.

سرهنگ عین‌الله کلهر دراین‌باره گفت: به‌منظور پیشگیری از سرقت وسایل و لوازم منازل توسط سارقان با هماهنگی به‌عمل‌آمده با کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی، هرگونه جابجایی اسباب و اثاثیه منزل و لوازم‌خانگی در طول ایام نوروز با تائید کلانتری و پاسگاه محل انجام خواهد شد.

وی به بنگاه‌داران معاملات ملکی که منازل مسکونی را اجاره یا رهن یا به فروش می‌رسانند توصیه کرد: کسانی که به آن‌ها مراجعه می‌کنند و قصد جابجایی اسباب و اثاثیه رادارند به آنان یادآوری کنند حتماً با کلانتری محل هماهنگ کنند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان مرکزی با تأکید بر رعایت نکات ایمنی از سوی مردم در ایام نوروز از آن‌ها خواست در این ایام با پلیس همکاری لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف کالای قاچاق از انباری در دلیجان

جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف بیش از ۶۵ تن فویل و ۲۷۰ عدد رول تی شو خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۴ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال در عملیات پلیس شهرستان دلیجان خبر داد.

سرهنگ " یوسف سپهوند " در تشریح این خبر گفت: مأموران اداره پلیس اماکن عمومی شهرستان دلیجان در تحقیقاتی از فعالیت فردی در زمینه نگهداری و احتکار کالای قاچاق در انباری در سطح این شهرستان مطلع شدند.

وی خاطرنشان کرد: پس از اتمام تحقیقات میدانی پلیس و هماهنگی با دستگاه قضائی، سرانجام روز گذشته مأموران به انبار مورد نظر اعزام و موفق به کشف ۱۳۱ پالت فویل به وزن ۶۵ تن و ۵۰۰ کیلوگرم و تی شو وارداتی قاچاق به تعداد ۲۷۰ رول در بازرسی از آن شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به ارزش تقریبی۴ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریالی کالای قاچاق کشف شده اظهار داشت: در ادامه تحقیقات مأموران دریافتند که مالک این انبار فاقد مدارک گمرکی مبنی بر نگهداری قانونی کالاهای کشف شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان با تأکید بر عزم راسخ پلیس استان در مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال رونق تولید افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از  تشکیل پرونده، به دستگاه قضائی معرفی شد.

نمره دهی مردم؛ ملاک ارزیابی عملکرد پلیس در طرح نوروزی

جانشین معاونت طرح و برنامه ناجا با اشاره به اینکه جلب اعتماد عمومی لازمه تأمین امنیت اجتماعی است، گفت: ملاک قبولی و موفقیت عملکرد نوروزی؛ نمره‌ای است که مردم به پلیس می‌دهند.

سردار "محمدرضا قلی زاده" در دیدار با " سرهنگ سپهوند" جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با تبریک سال جدید و قدردانی از اقدامات این فرماندهی در برقراری نظم و امنیت اجتماعی، انتظامی و ترافیکی، اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی در قرارگاه نوروزی پلیس استان مرکزی صورت گرفته و با تلاش جهادی پلیس در حوزه‌های مختلف شاهد کاهش تخلفات و جرائم در این استان هستیم.

وی با تأکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب در شعار سال ۹۸، وظیفه نیروی انتظامی را وظیفه‌ای خطیر در "رونق تولید "معرفی و بیان کرد: پلیس باید با ایجاد امنیت همگانی در جامعه، موجبات سرمایه‌گذاری در اقتصاد داخلی را رقم‌زده و فرامین معظم له را تحقق بخشد.

سردار قلی زاده نمره دهی مردم را ملاک ارزیابی عملکرد پلیس در طرح نوروزی دانست و اظهار داشت: چگونگی رفتار پلیس با شهروندان و مسافران نوروزی بسیار مهم است و بی تردید هرچه مردم پاسخ مناسبی از سوی مسئولان اجرایی دریافت کنند، مشارکت بیشتری با پلیس در انجام موفقیت آمیز طرح‌های مختلف عملیاتی خواهند داشت .

وی با مثبت ارزیابی کردن تلاش‌های کارکنان پلیس استان مرکزی در طرح نوروزی، امنیت مطلوب این استان را ستودنی دانست و گفت: کارکنان انتظامی باید همواره در حفظ ارزش های اسلامی، پاسخ به هنگام به مطالبات مال باختگان و کسب رضایت مردم ،تمام تلاش خود را بکار گیرند.

قلی زاده در پایان با بیان این که خدمت رسانی ارزنده و مطلوب از اصلی ترین مولفه های ناجا در جامعه به شمار می رود افزود: اقدامات اجرایی و همه جانبه پلیس در تمام ساعات شبانه روز، با به کارگیری همه امکانات و نیروها بیانگر خدمت صادقانه و بی منت به آحاد مردم می باشد و پلیس همواره تلاش می کند بستری امن و آرام برای هموطنان عزیز در طول ایام نوروز ایجاد کند.

دستگیری باند جاعلان اسکناس و چک پول های تقلبی در کمیجان

در عملیات ماموران انتظامی شهرستان کمیجان ۳ نفر جاعل اسکناس و چک پول های تقلبی شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ" بهزاد فکوری" فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان گفت: مأموران انتظامی شهرستان کمیجان در تحقیقاتی از دادوستد ۳ نفر با اسکناس و چک‌پول‌های تقلبی در این شهرستان باخبر شده و موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قراردادند.

وی خاطرنشان کرد: پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی، مأموران انتظامی در هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، موفق به شناسایی افراد مذکور و دستگیری آنان در یک عملیات غافلگیرانه شدند.

فکوری با اشاره به کشف ۳۲ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال اسکناس و چک‌پول‌های جعلی و دیگر وسایل جعل اسناد در بازرسی بدنی از متهمان افزود: متهمان که از مدت‌ها پیش اقدام به جعل چک‌پول‌های تقلبی و استفاده از آن‌ها در دیگر استان‌های کشور کرده بودند، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

توقیف محموله ۷ میلیاردی انواع کالای قاچاق در شازند

جانشین فرماندهی انتظامی استان از توقیف محموله ۷ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریالی کالای قاچاق در عملیات مأموران پلیس شهرستان شازند خبر داد.

سرهنگ " یوسف سپهوند " در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با معضل قاچاق کالا، مأموران ایستگاه ایست و بازرسی پلیس شهرستان شازند از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق از استان‌های جنوبی به مقصد تهران باخبر شده و فعالیت خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: سرانجام پس از شناسایی خودروی موردنظر، مأموران پلیس شهرستان شازند در عملیاتی موفق به متوقف کردن آن در سطح محورهای مواصلاتی این شهرستان شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف، ۶۵کارتن قلع، ۲۸۳ کارتن انواع مبدل‌های الکتریکی، ۹۸ کارتن انواع سوکت های سرسیم، ۷۳ کارتن انواع کابل های شبکه،۲۷ کارتن میکروفن باسیم، ۸ کارتن آمپلیفایر، ۱۲۷ کارتن آرمیچر اسباب بازی، ۱۳۷ کارتن هویه برقی، ۴۸ کارتن قطعات هویه،۲۸ کارتن اهم متر، ۴۱ کارتن ذره بین، ۵ کارتن قلع کش، ۴۰ کارتن بلندگو،۶۰ کارتن یونیت درایو، یک کارتن رطوبت و دماسنج خانگی ، یک کارتن توری فلزی ، یک کارتن مقاش، ۵ کارتن دریل برقی، ۳ کارتن پونز،۳ کارتن سرشارژر فندکی، ۷ کارتن سیم چین ، ۳ کارتن قطعات میکروفن و ۲ کارتن انواع اشیاء پلاستیکی در بازرسی از خودروی توقیفی اظهار داشت: در ارزیابی کارشناسی انجام شده، ارزش تقریبی این محموله توقیفی۷ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ سپهوند در پایان با قدردانی از مشارکت گسترده مردم با پلیس دراجرای موفقیت آمیز مأموریت های مختلف پلیسی افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بنز قاچاق میلیاردی در نور

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف یک خودروی بنز قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال در شهرستان نور خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در اجرای طرح مقابله با خودروهای پلاک مخدوش و قاچاق و در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک خودروی بنز cls  با پلاک منطقه آزاد در شهرستان نور، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت ماموران پلیس آگاهی با همکاری رابطان پلیس امنیت اقتصادی در شهرستان نور خودروی موردنظر را متوقف کردند.

سردار مفخمی با اشاره به پایان مهلت قانونی استفاده خودروی موصوف از پلاک گذر موقت و قرار گرفتن آن در فهرست خودروهای قاچاق، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی قضائی، خودروی مورد نظر توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

این مقام انتظامی، ارزش خودروی مورد نظر را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 600 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: مالک این خودرو پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

فرمانده انتظامی استان مازندران مبارزه با جرائم اقتصادی را یکی از برنامه‌های اولویت‌دار پلیس عنوان کرد و از مردم خواست در صورت اطلاع از محل نگهداری هر گونه کالای قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • کشف بیش از یک میلیارد کالای قاچاق در کاشمر 
  • توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان
  • دپوی ۸ میلیاردی کالای قاچاق در بندر عباس  
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل کالای قاچاق درلنجان
  • کشف بنز قاچاق میلیاردی در نور
  • توقیف محموله عینک‌های قاچاق در بیرجند
  • دستگیری دو نفر عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • دستگیری توزیع کننده مواد مخدر