Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@07:41:54 GMT

کمک های شرکت شهروند پایتخت به استان گلستان ارسال شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۳۶۵۷

کمک های شرکت شهروند پایتخت به استان گلستان ارسال شد

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهروند گفت: دو کامیون کمک های انسان دوستانه مجموعه شهروند از پایتخت به مناطق سیل زده استان گلستان ارسال شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از شرکت شهروند، مسعود سریع القلم در این خصوص اظهار داشت: بر اساس تدابیر شهردار تهران به منظور کمک رسانی به سیل زدگان این مناطق مقرر شد اولین محموله کمک های انسان دوستانه شرکت شهروند شامل، مواد غذایی، کنسروجات، آب آشامیدنی و ظروف یکبار مصرف برای ارسال به استان گلستان تجهیز و آماده سازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر عامل شرکت شهروند با اشاره به گستردگی خسارت وارد شده به استان گلستان تصریح کرد: با توجه به تداوم بارندگی ها و نیاز مبرم هموطنان به مایحتاج اساسی مانند مواد غذایی امروز این کمک ها به وسیله دو دستگاه کامیون عازم استان گلستان خواهد شد.
سریع القلم به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر بسیج همگانی برای امدادرسانی به مناطق سیل زده اشاره و ابراز امیدواری کرد با همت جمعی و اتحاد مردم و مسئولان شرایطی فراهم شود تا در تسریع امداد رسانی و خدمات دهی به مردم سیل زده استان گلستان بتوانیم اقدامات موثری انجام دهیم.
بارش شدید باران در روزهای 28و 29 اسفند ماه 97 در شرق استان گلستان، سر ریز شدن سد گلستان واقع در 15 کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان را به دنبال داشت.
سرریز آب سدهای گلستان 2 و بوستان در مناطق بالادستی، موجب به راه افتادن جریان سیل در رودخانه گرگانرود شد و همه شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه را به دلیل حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرده است.
تهرام/8138//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كمك رساني شهروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال طغیان رودخانه ها و روان آب در مازندران

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیته مدیریت بحران شرکت آب منطقه‌ای مازندران با توجه به ورود سامانه بارشی به این استان و اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی، نسبت به احتمال طغیان رودخانه‌ها، جاری شدن روان‌آب و خطرات ناشی از حضور در اطراف رودخانه‌های استان طی امروز و فردا هشدار داد.

با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه بارشی جدید در مازندران طی امروز و فردا و احتمال طغیان و بالا آمدن ناگهانی آب رودخانه‌ها در سراسر استان به ویژه مناطق غربی مازندران، کمیته مدیریت بحران شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران حضور شهروندان و مسافران در حاشیه رودخانه‌ها و مناطق سیل‌خیز را در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ممنوع اعلام کرد.

طبق پیش‌بینی‌ها در ۲ روز پیش رو بارندگی شدید، وزش باد، کاهش محسوس دما و بارش برف در ارتفاعات بالای ۲ هزار و ۵۰۰ متر قابل پیش‌بینی است. بیشترین اثرگذاری این سامانه سرد بارشی نیز در آلاشت، هزارجریب، جویبار، فریدونکنار، گلوگاه، نکا، بابل، بابلسر، ایزدشهر، بلده، سوادکوه، تنکابن، چالوس، دلیر، رامسر، رینه، عباس‌آباد، کجور، آمل، کلاردشت، محمودآباد، نور و نوشهر پیش‌بینی شده است.

کمیته مدیریت بحران آب منطقه‌ای مازندران اعلام کرده که با توجه به بارندگی‌های رگباری و احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و جاری شدن سیل در دامنه‌ها، مناطق بالادست و مسیل‌ها حضور در حاشیه رودخانه‌ها و مناطق سیل‌خیز می‌تواند خطرساز باشد و تاکید می‌شود که هم‌میهنان و هم‌استانی‌ها از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها و کانال‌ها و مناطق دامنه‌ای خودداری کنند.

کد خبر 6085337

دیگر خبرها

  • حیوانات وحشی در تهران؛ روباه و شغال و گرگ در پایتخت چه می‌کنند؟
  • احتمال طغیان رودخانه ها و روان آب در مازندران
  • قابی خاطره انگیز از اردوی مذهبی و تفریحی نوجوانان در شهرک شهید کلاهدوز آزادشهر
  • صدور هشدار نارنجی؛ شروع باد و باران شدید از فردا
  • آزرده خاطر شدن اهالی روستای یل چشمه سفلی از نابودی جنگل + تصاویر
  • بررسی طرح رصد در مناطق مختلف پایتخت در شورا
  • هشدار سیل در گلستان؛ سطح آب رودخانه‌ها بالا می‌آید
  • ثبت هوای پاک در مناطق ۴ و ۱۱ پایتخت
  • جلوه گری طبیعت بهاری روستای ملاوی با خروش رودخانه + فیلم
  • اعزام آتش نشانان پایتخت به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان