Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای شهر یزد در خصوص برنامه شورا برای انتخاب شهردار گفت: با توجه به فرصت‌های ازدست‌رفته امشب اولین جلسه در مورد انتخاب شهردار با حضور اعضا برگزار و درزمینهٔ گزینه نهایی تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محسن عباسی در مصاحبه با خبرنگار یزد آوا؛ در خصوص برنامه شورا برای انتخاب شهردار گفت: با توجه به فرصت‌های ازدست‌رفته امشب اولین جلسه در مورد انتخاب شهردار با حضور اعضا برگزار و درزمینهٔ گزینه نهایی تصمیم‌گیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای شهر یزد در پاسخ به این سؤال که آیا شورای پنجم این بار شهردار بدون حرف‌وحدیثی را انتخاب خواهد کرد یا خیر گفت: ما در انتخاب‌های گذشته نیز به این امر توجه داشتیم و افرادی که انتخاب شدند افراد شایسته و مدیران خوبی بودند اما خب وزارت کشور هم دغدغه‌های خودش را دارد و امیدواریم این ماجرا هرچه زودتر ختم به خیر شده و شهر بیش از این منتظر انتخاب شهردار نماند.

وی در خصوص اقدامات شورای شهر یزد برای تحقق شعار امسال مبنی بر رونق تولید گفت: مطمئناً تولید نجات بشر جوامع بشری است و جوامعی که مولد نباشند مجبور به وابستگی هستند و جوامع وابستگی محکوم‌به انحطاط هستند بحث تولید موضوع بسیار مهمی است که در شرایط فعلی جنگ اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در شورای شهر هم این بحث همواره جدی بوده ویقینا در سال جاری هم توجه ویژه‌ای به آن خواهیم داشت.

 وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم هم در حوزه فرهنگی وهم در حوزه اجرایی تا حد توان و امکان به آن جامه عمل بپوشاند و دردستور کار شهرداری و دستگاه‌های تابعه آن قرار گیرد

وی بارد شایعه کمک مالی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری به برخی رسانه‌ها گفت: اولاً شان رسانه‌ها بیش از این بوده که بخواهند چشم‌داشتی به شورا داشته باشند و در ثانی اگر بخواهیم به رسانه‌ها کمک کنیم همه رسانه‌ها را به یک‌چشم نگاه خواهیم کرد.

وی افزود: در سال گذشته سازمان فرهنگی تفریحی بیش از 3 هزار برنامه فرهنگی در شهر اجرا کرده و درراستای شفاف‌سازی مالی به آن‌ها اعلام کردیم تا هزینه‌های خود را رسانه‌ای کنند.

وی تصریح کرد: البته در سال گذشته مبلغ ناچیزی به‌عنوان عیدی به باشگاه خبرنگاران پرداخت‌شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۳۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره سد زاینده رود ۳۸۳ میلیون مترمکعب/ آب امشب به زاینده‌رود می‌رسد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: ذخیره سد زاینده رود به ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسن ساسانی صبح امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در آئین اختتامیه دومین جشنواره مطبوعاتی قاصد آب با اشاره به اینکه نقش مهم رسانه‌ها در مدیریت افکار عمومی به ویژه مباحث آب دارند، اظهار کرد: از تلاش اصحاب رسانه در مسائل آب، فرونشست زمین، تعادل بخشی، مدیریت یکپارچه زاینده رود، آب و پساب و آب شرب استقبال می‌کنیم.

وی رسانه‌ها را مدیریت کننده افکار عمومی جامعه دانست و افزود: اگر مباحث آب شفاف نباشد می‌تواند سبب انحراف عمومی شود، از این رو با تلاش خبرنگاران می‌توانیم تمامی ذی‌نفعان حوضه به ویژه کشاورزی‌، صنعت و شرب را که طبق قوانین دولت دارای حقآبه و سهم‌آبه هستند با منابع آبی موجود تأمین کنیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان پیرامون اینکه حوضه آبریز زاینده‌رود بسیار پر چالش بوده است، گفت: در این حوزه ناترازی بین منابع مصارف کاهش آب‌های زیرزمینی و فرونشست مدنظر است.

ساسانی با اشاره اینکه امروز ذخیره سد مخزنی زاینده‌رود به ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسیده است، افزود: اکنون که در سال آبی دوره بارش‌ها تقریباً رو به اتمام است، میزان بارش در ایستگاه شاخص حوضه زاینده رود (چلگرد) از ابتدای مهر ۱۴۰۲ تاکنون، ۱۰۲۰ میلیمتر بوده است، در حالی که مدت مشابه سال گذشته یک هزار و ۳۹۰ میلیمتر بوده است.

وی با اشاره به اینکه در سال آبی کنونی یک نوبت در آبان و یک نوبت در ابتدای فروردین ماه برای کشاورزی اصفهان آب توزیع شد، خاطرنشان کرد: خروجی سد زاینده رود از روز گذشته برای توزیع سومین نوبت آب برای کشاورزی شرق اصفهان افزایش یافته است و تا امشب بدون شک آب به سطح شهر اصفهان خواهد رسید.

کد خبر 745438

دیگر خبرها

  • زلزله 5.6 ریشتری در شمال ترکیه، امشب + فیلم
  • جلسه شورای اجتماعی استان یزد برگزار شد
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • ذخیره سد زاینده رود ۳۸۳ میلیون مترمکعب/ آب امشب به زاینده‌رود می‌رسد
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • پورابراهیمی: ضرورت تشکیل جلسه فوق‌العاده برای بررسی مسائل ارزی/ قالیباف: این جلسه هفته آینده برگزار می‌شود
  • قالیباف: درباره وضعیت بازار ارز، هفته آینده جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد