Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:41:30 GMT

جشن تولد حمید طاهرخانى در اردوى تیم امید(عکس)

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۳۷۹۵

اعضاى تیم ملى امید ظهر امروز تولد حمید طاهرخانى را جشن گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"،  تیم فوتبال امید ایران بعد از کسب دو پیروزی مقابل ترکمنستان و یمن از روحیه بالایی برخوردار است و اعضای این تیم خودشان را برای دیدار حساس با عراق آماده می کنند.


در آستانه دیدار با عراق ظهر امروز بعد از صرف نهار اعضاى تیم امید تولد حمید طاهرخانى  را در فضایى شاد و صمیمى جشن گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان کرانچار خود را براى حضور در مسابقه حساس روز سه شنبه برابر عراق آماده مى کنند.


گفتنی است دیدار ایران و عراق ساعت 18:45  روز ششم فروردین برگزار می شود.

 

تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم

به گزارش ورزش سه، تیم افشین قطبی در فوتبال کانادا بامداد امروز به مصاف کاوالری رفت و تیم ونکوور در این دیدار با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا بدین ترتیب نخستین شکست فصل آنها در حام حذفی ثبت شود. ونکوور در مسابقات لیگ با حضور قطبی فرم خوبی به اجرا گذاشته و در شرایط کنونی با 6 امتیاز صدرنشین است اما قطبی امید داشت با تیمش بتواند در جام حذفی هم پیشروی کند که این اتفاق صورت نگرفت.

افشین قطبی به عنوان سرمربی ونکوور در پایان این دیدار گفت: فکر می‌کنم دقیق ترین روشی که می‌توانم با آن حال و هوا و احساس تیم را بیان کنم، جمله‌ای است که در آن باید از فروتنی و امید استفاده کنم. بازیکنان ما جاه طلبی لازم را دارند اما وقتی خیالت از شرایط راحت باشد، این اتفاق می‌افتد. ما برای بازی بعدی آماده می‌شویم.

دیگر خبرها

  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • سرنوشت تراکتور سرانجام تعیین شد
  • توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ