Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اطلاعیه فرودگاه مهرآباد، با توجه به شرایط جوی حاکم بر برخی مناطق کشور برخی پرواز‌ها کنسل شده یا با تاخیر انجام می‌ شود.

 تغییر ساعات برخی پروازها

به دلیل کاهش دید افقی، و شرایط خاص جوی پرواز‌ها در برخی فرودگاه‌های مقصد تا شرایط جوی مناسب با تاخیر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: فرودگاه گرگان آماده خدمت رسانی به پرواز‌های امداد رسانی سیل زدگان

مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه با اطلاعات پرواز با شماره تلفن ۱۹۹ یا تلفن مستقیم ۴۴۶۶۵۵۱۹ تماس بگیرند. امروز بیشترین تاخیر و یا کنسلی در پرواز‌های شیراز و اهواز به دلیل شرایط ناپایدار جوی و بارش باران شدید بهاری اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/

شیراز و اهواز بیشترین تعداد تاخیر در پرواز را به خود اختصاص داد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی هواپیمایی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: نخستین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده دهم اردیبهشت سال‌ جاری انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، اکبر حسنی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال جاری با توجه به افزایش ظرفیت پروازها و تعداد زائران و عوامل کاروان‌ها، عملیات حج تمتع در قالب ۳۲ کاروان انجام می‌شود.

وی افزود: سال جاری بیش از ۴۲۰۰ زائر از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با بیان اینکه در تاریخ دهم اردیبهشت یک پرواز برای زائران عمره‌گذار این استان از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی در نظر گرفته شده است، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته به‌منظور ارائه خدمات و تشریفات پروازی بهتر به حجاج بیت‌الله‌الحرام، جلسات هماهنگی بین دستگاه‌های ذی‌ربط تشکیل شده است و فرودگاه شهدای ساری آمادگی کامل برای انجام عملیات حج عمره و تمتع سال ۱۴۰۳ را دارد.

وی عنوان کرد: فرودگاه شهدای ساری جزو پیشتازان فرودگاه‌های اعزام‌کننده زائران عمره و تمتع است و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته خدمات مطلوب و شایسته‌ای به حجاج برای انجام عملیات عمره مفرده و حج تمتع ۱۴۰۳ ارائه می‌شود.

کد خبر 747147

دیگر خبرها

  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • نخستین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی
  • نخستین پرواز زائران عمره از فرودگاه مشهد انجام شد
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • نخستین پرواز حج تمتع ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می‌شود