Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@22:14:45 GMT

البرز مسیر کمک رسانی به سیل‌زدگان

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۴۰۱۷

البرز مسیر کمک رسانی به سیل‌زدگان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با بیان اینکه اولین محموله اقلام غذایی برای کمک به مردم مناطق سیل زده استان‌های شمالی ارسال شد گفت: دومین محموله هم تهیه شده و آماده ارسال است.

به گزارش ایسنا منطقه البرز، علی درویش پور در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان البرز که ظهر دوشنبه پنجم فروردین به ریاست استاندار برگزار شد، با اشاره به اینکه در شرایط اضطرار و آماده باش کامل قرار داریم، افزود: طی ابلاغیه دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها، دستگاه‌های امدادرسان و خدمات رسان با تمامی تجهیزات و امکانات آماده ارائه خدمات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس دستور استاندار البرز، اولین محموله اقلام غذایی برای کمک به مردم مناطق سیل زده استان‌های شمالی طی هماهنگی‌های صورت گرفته اعزام شد.

درویش پور گفت: اکنون نیز محموله دیگری آماده ارسال است ولی با توجه به ازدحام مردم نوع دوست کشور برای کمک به مناطق سیل زده، قدری هماهنگی‌ها در مبادی ورودی این مناطق دچار اختلال شده است.

وی افزود: با تمام این تفاصیل البرز آماده ارسال کمک در زمینه اقلام خوراکی، امداد و نجات، تجهیزات و نیروی انسانی به مناطق سیل زده استان‌های شمالی کشور است که این امر با دستور استاندار محترم البرز و طی هماهنگی با مدیریت بحران کشور و مسئولان استان‌های مذکور محقق می‌شود.

معاون استاندار اضافه کرد: طی بازدیدهای صورت گرفته از ۲۵ اسفند ۹۷ تاکنون، تمامی دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در ستادهای نوروزی تمهیدات لازم را برای خدمات دهی در این ایام و مواقع بحران اندیشیده اند.

وی گفت: تدابیر لازم و امکانات مورد نیاز در نقاط پر ریسک استان در نظر گرفته شده و مسئولان در حوزه‌های مختلف نیروهای خود را جهت ممانعت از استقرار مسافران در مناطق پرخطر مأمور کرده‌اند.

درویش پور افزود: در شهرداری‌ها نیز جلسات مدیریت بحران برای هماهنگی بیشتر برگزار شده است.

وی عنوان کرد: اطلاع رسانی از طریق صدا و سیما و رسانه‌ها برای آگاهی بخشی به مردم صورت گرفته است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده کرج چالوس بسته شد

تین نیوز

رییس پلیس راه البرز گفت: با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج چالوس، این محور به مدت ۲ روز بسته شد .

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ پیمان کرمی امروز یکشنبه اظهار کرد: این ممنوعیت تردد به دلیل اجرای عملیات نصب توری برروی تراشه های ریزشی انجام شده است.

کرمی اضافه کرد: انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در ۲ مسیر رفت و برگشت از ساعت ۹ الی ۱۵ طی امروز و فردا صورت می گیرد.

وی گفت: رانندگان می توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

نیمی از مسافت جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج -چالوس مربوط به استان مازندران و نیمی دیگر درحوزه استان البرز است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • انجام ۸۳ سورت پرواز برای امدادرسانی به سیل‌زدگان بلوچستان
  • جاده کرج چالوس بسته شد
  • ارتش و سپاه؛ لشکر خدمت