Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار کهگیلویه گفت: مدیران شهرستان تا زمان خروج سامانه بارشی از استان نباید شهرستان را ترک کنند.

به گزارش ایسنا، جعفر نیکبخت در جلسه ستاد بحران در دهدشت با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع سیل افزود: مدیران کهگیلویه تا پایان بارندگی‌ها از شهرستان خارج نشوند.

فرماندار کهگیلویه خواستار همکاری و آمادگی همه دستگاه‌ها برای مقابله با حوادث احتمالی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از احداث سیل بند کمربندی دهدشت خبر داد و تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده توسط اعضای ستاد مدیریت بحران مشکلات و بحران احتمالی کنترل خواهد شد.

نیکبخت اظهار کرد: به شهروندان و مسافران نوروزی اطلاع‌رسانی لازم انجام شود تا در مکان‌هایی که احتمال سیل و طغیان آب وجود دارد مستقر نشوند.

فرماندار کهگیلویه خواستار آمادگی مکان‌های مسقف همه ادارات، مدارس و مساجد برای اسکان اضطراری شد و اضافه کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان مثل هلال احمر، راهداری و شهرسازی باید در آمادگی کامل باشند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پليس شهرستان رودبارجنوب به آدم ربايي دو پسر جوان پايان داد

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ سرهنگ محمدرضا نجارزاده، گفت: در پي اعلام ربايش دو پسر 35 و 23ساله در يکي از روستاهاي شهرستان رودبارجنوب و با حضور ماموران پليس آگاهي در محل مشخص شد چند نفر با تهديد دو پسر جوان را از محدوده يک دامداري ربوده و به محل نامعلومي منتقل کرده‌اند.
 
وي افزود: در اين راستا با اجراي طرح مهار و اعلام موضوع به تمامي واحد هاي گشت انتظامي در نهايت با انجام کار اطلاعاتي و استفاده از ظرفيت ريش سفيدان و معتمدين محلي، افرادي که اقدام به ربودن اين دو نفرکرده بودند عرصه را بر خود تنگ ديده و افراد ربوده شده را کمتر از 2 ساعت آزاد کردند.
 
سرپرست انتظامي شهرستان رودبارجنوب علت اين عمل مجرمانه را اختلاف شخصي بين چند جوان ذکر و بيان کرد: پيجويي هاي لازم براي شناسايي دقيق تر و دستگيري عاملان اين آدم ربايي در دست انجام است.

دیگر خبرها

  • ازپُرآبی رودخانه‌های خشکیده تا سرریز شدن بند‌های خاکی کرمان
  • ازپُرآبی رودخانه های خشکیده تا سرریز شدن بندهای خاکی کرمان
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضاییه خطاب به کلیه مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور/ با مسدودسازی کد ملی، زندگی فرد را فلج می‌کنیم!/ انتقاد از وثیقه‌های سنگینی که با جرم متناسب نیست/ افراد در فرودگاه متوجه نشوند که ممنوع‌الخروج هستند/ به دریافت عوارض آلایندگی اهتم
  • کش و قوس‌های پل قوسی سی سخت پایان ندارد
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • پليس شهرستان رودبارجنوب به آدم ربايي دو پسر جوان پايان داد
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • آمادگی شهرستان‌های بافق و بهاباد برای مدیریت سیلاب
  • خروج موج بارشی از خوزستان/ دما افزایش می‌یابد