Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از فارس، بر اثر شدت باران صبح امروز، 5 فروردین ماه در شیراز، سیلاب شدید در برخی از نقاط این کلان شهر از جمله ورودی دروازه قرآن جاری شد و اتومبیل‌های بسیاری در این مسیر را با خود برد و عبور از این مسیر به هیچ عنوان میسر نیست.
شدت گرفتن بارش باران و تگرگ در شیراز، باعث آبگرفتگی اکثر معابر اصلی و فرعی در این کلانشهر شد و البته این بارشها همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس پیش بینی‌ها و اعلام مدیریت بحران استانداری فارس، بارشها تا چهارشنبه به شکل پراکنده در استان فارس ادامه خواهد داشت.
شدت گرفتن بارش رحمت الهی که به شکل باران و تگرگ حوالی ساعت 11 صبح امروز در شیراز حادث شد، آبگرفتگی شدید معابر در خیابان‌های اصلی و دیگر معابر فرعی را به دنبال داشت.
گزارش ها حاکی از وقوع تصادف زنجیره ای چندین خودرو در محور ورودی دروازه قرآن و اختلال در تردد سواره و پیاده شد؛ تصاویر گویای این است که سیلاب تعداد زیادی خودرو مسافران و شهروندان را با خود برده و موجب تصادف شده است.

پیرحسین کولیوند، رئیس اورژانس کشور در گفت‌وگو با ایکنا، آخرین وضعیت فوتی‌ها و مصدومان سیل شیراز را تا به این لحظه را اعلام و بیان کرد: تا کنون سیل شیراز 11 فوتی و 35 مصدوم داشته که 20 مصدوم بستری شده و 15 نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

یادآور می شود، مسیر دروازه قرآن پیش از این رودخانه‌ای قرار داشته که روان آب و سیلابها را به سمت رودخانه خشک هدایت می‌کرد.


انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا استان فارس اجتماعی سیل در شیراز دروازه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد هواشناسی برای استان قزوین/احتمال آبگرفتگی معابر

مهدی آخوندی کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند که از بعد از ظهر امروز تا ظهر روز سه شنبه گذر امواج حاصل از سامانه بارشی را در استان داریم که موجب بارش هار‌های رگباری همراه با با رعد و برق و وزش باد‌های لحظه‌ای و در برخی مناطق بارش تگرگ می‌شود.

وی افزود: برای فردا مقداری گسترش بارش‌ها بیشتر می‌شوند و در برخی مناطق احتمال آبگرفتگی معابر وجود دارد که با توجه به بارش‌ها هشدار سطح زرد صادر شده است.

کارشناس هواشناسی استان قزوین از کاهش دمای هوا برای فردا در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بارش باران شدید باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شهر زرند شد
  • ورود سیلاب به بخشی از شهر زرند/قطع برق و آبگرفتگی معابر
  • یزدی‌ها منتظر آبگرفتگی معابر سطح شهر باشند
  • آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم
  • پیش‌بینی بارش‌های همرفتی شدید و آبگرفتگی معابر
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در جوانرود
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در هرسین
  • هشدار وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر درمازندران
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به بیش از ۶۵۰ تماس تلفنی
  • هشدار زرد هواشناسی برای استان قزوین/احتمال آبگرفتگی معابر