Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@17:34:16 GMT

‌راه ارتباطی ۹ منطقه عشایری کهگیلویه مسدود شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۴۰۵۱

‌راه ارتباطی ۹ منطقه عشایری کهگیلویه مسدود شد

رئیس اداره امور عشایر شهرستان کهگیلویه گفت: تا الان راه های ارتباطی مناطق عشایری توف شیرین، بوا، دره خروار، بی‌بی زلیخایی، موگر، لاسپید، سردوک، بلربیشه و قلعه دژ به دلیل ریزش کوه و بارندگی مسدود شده است. ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، سید خداداد اجتهادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به کوهستانی بودن منطقه در بارندگی که از ساعات اولیه صبح امروز آغاز شده تا الان راه ارتباطی 9 منطقه عشایری شهرستان کهگیلویه مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره امور عشایر شهرستان کهگیلویه افزود: تا الان راه‌های ارتباطی مناطق عشایری توف شیرین، بوا، دره خروار، بی‌بی زلیخایی، موگر، لاسپید، سردوک، بلربیشه و قلعه دژ به دلیل ریزش کوه و بارندگی مسدود شده است.

عشایر منطقه "گچی" کهگیلویه در محاصره سیلاب هستند4 خانوار عشایری کهگیلویه گرفتار سیلاب شدندعشایر گنبدکاووس در سیلاب گرفتار هستند

وی با بیان اینکه مرخصی همه کارکنان لغو شده و نیروها در حال آماده باش کامل هستند، گفت: پس از پایان بارش‌ها بازگشایی راه‌های ارتباطی آغاز می‌شود.

اجتهادی افزود: در 28 ساعت گذشته به همه عشایر به خصوص عشایری که در مناطق کوهستانی و خطرناک ساکن هستند در خصوص وقوع سیلاب احتمالی و داشتن آمادگی لازم اطلاع رسانی انجام شد.

وی با بیان اینکه 4 خانوار منطقه عشایری گچی در سیلاب گرفتار شده اند، گفت: یک ماشین آذوقه و نایلون به همراه گروه امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای کمک رسانی به آنها اعزام شد.

به گزارش تسنیم، بیش از 900 کیلومتر راه عشایری در شهرستان کهگیلویه بزرگ وجود دارد.

انتهای پیام/ش

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ طرح عشایری در منطقه طسوج در آستانه بهره برداری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، فضل الله اذرفر در بازدید از منطقه عشایری طسوج در شهرستان چرام ، اعتبار تخصیصی این طرح‌ها را ۱۰ میلیارد تومان برشمرد و افزود: از این تعداد ۷ طرح در آستانه بهره برداری است.
 وی اضافه کرد: همه ساله بر اثر سیل منطقه عشایری طسوج دچار خسارات زیادی می‌شود.
توفیقیان فرماندار شهرستان چرام هم گفت: عشایر به عنوان قشر مولد در جامعه در حال فعالیت هستند و ما وظیفه داریم در حوز‌های مختلف بویژه بهداشت و درمان آنها را یاری کنیم.

دیگر خبرها

  • راه ارتباطی هشت روستای کوهستانی منطقه ریگان قطع شده است
  • راه ارتباطی سی و سه روستا به قصرقند مسدود شد
  • راه ارتباطی ١٠ روستا بر اثر بارش شدید باران در جنوب کرمان قطع شد
  • قطع شدن راه ارتباطی ١٠ روستای جنوب کرمان براثر سیلاب
  • ۵ طرح محوری خراسان رضوی در سال ۱۴۰۳ برای مناطق عشایری
  • اجرای ۵ طرح محوری برای حمایت از عشایر خراسان رضوی
  • ۷ طرح عشایری در منطقه طسوج در آستانه بهره برداری
  • سیلاب فروکش کرده و تمامی راه‌های ارتباطی فریمان باز هستند
  • سیلاب راه ارتباطی ۴ روستای فریمان را مسدود کرد
  • میدان داری دولت سیزدهم در خدمت رسانی به جامعه عشایری شهرستان اردل