Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@06:19:57 GMT

سیل شیراز دست کم 11 کشته و 15 مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۴۰۵۶

سیل شیراز دست کم 11 کشته و 15 مصدوم داشت

شیراز- ایرنا- مسئولان مربوطه در استان فارس اعلام کردند: جاری شدن سیلاب در دروازه قرآن شیراز و برخورد خودروها با یکدیگر در محور ورودی شمال شیراز تاکنون 11 کشته و 15 مصدوم به دنبال داشته است.

سعید غلامزاده مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس دوشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: تا ساعت 16 دوشنبه پنجم فروردین ماه، اجساد 11 تن از کشته شدگان در حادثه سیل شیراز تحویل این اداره کل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر محمد جواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت و فوریت های پزشکی فارس نیز گفت: تاکنون 15 مصدوم حادثه سیل شیراز به مراکز درمانی شیراز منتقل شده و شمار دیگری از مصدومان در محل حادثه خدمات درمانی دریافت کرده اند.
بارندگی شدید به همراه تگرگ و سیل شهروندان شیرازی و صدها هزار مسافر این شهر تاریخی را دچار مشکل کرد.
باران که از حوالی ساعت 8 صبح دوشنبه پنجم فروردین ماه 98 شروع به باریدن کرد،به یکباره ریتمی تند و شدید به همراه بارش تگرگ به خود گرفت و پس از حدود یکساعت و نیم بارش مداوم شهر را سیل در برگرفت.
ساعتی پس از شروع بارندگی شدید امروز، در شیب ورودی شهر شیراز از سمت دروازه قرآن خودروهایی مشاهده می شد که سیل با خود به داخل شهر می آورد و از کنار طاووس می گذراند.
سیل که در سراشیبی هم افتاده و ویرانگر شده بود خودروها را واژگون می کرد و به قطاری از خودروهای انباشته دیگر پیوند می داد.
هواشناسی فارس میزان بارندگی روز دوشنبه شهر شیراز تا ساعت 12 ظهر امروز را 15 میلیمتر اعلام کرده است.
6122/ 2027

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث سيل شيراز جانباختگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی افزود: در پی گزارش واژگونی خودرو در محور مواصلاتی شهرستان "رستم" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله تیمی از عوامل پلیس‌راه به همراه دیگر نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی با بیان اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد خودرو پراید حامل ۴ سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است، افزود: در این حادثه یکی از سرنشینان درگذشت و ۳ نفر دیگر مجروح و به بیمارستان انتقال داده شدند.
رئیس پلیس راه شمال فارس با بیان اینکه علت این حادثه، تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اعلام شده است، گفت: رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی می‌تواند از بروز اینگونه حوادث تلخ و جبران ناپذیر جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • حادثه تلخ در اسکله پتروشیمی رازی ماهشهر/ سقوط جرثقیل ۲ کشته داد
  • تداوم بارندگی‌ ویرانگر در پاکستان/ شمار قربانیان به ۸۷ نفر رسید
  • ۱۴ کشته و زخمی بر اثر وقوع سیلاب در هلمند
  • ۳ کشته و ۵ مصدوم در تصادف جاده هفتگل - اهواز
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف جاده اهر - مشگین شهر
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف جاده اهر - مشکین شهر