Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@05:26:40 GMT

فروش بلیت‌ دربی اصفهان به نفع سیل‌زدگان شمال کشور

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۴۰۷۶

فروش بلیت‌ دربی اصفهان به نفع سیل‌زدگان شمال کشور

به گزارش ایکنا پس از سیل شمال کشور، چهره‌ها و نهادهای مختلفی همراهی خود با آسیب‌دیدگان را اعلام کردند. این‌بار باشگاه فوتبال سپاهان قرار است عواید بلیت فروشی دِربی اصفهان را به سیل‌زدگان اختصاص دهد. فوتبال‌دوستان اصفهانی می‌توانند متناسب با آنچه که در توان دارند با خرید بیش از یک بلیت در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان استان گلستان مشارکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش، هلال‌احمری‌های اصفهان در ورزشگاه نقش‌جهان مستقر خواهند شد و آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی هواداران دو تیم اصفهانی خواهند بود.

گفتنی است دیدار معوقه از هفته نوزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور بین تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و ذوب‌آهن، سه‌شنبه ۶فروردین‌ماه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا دربی اصفهان سیل سیل گلستان و مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد

تیزر رسمی فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی در حالی که بلیت‌های فیلم به پیش‌فروش بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسیده، منتشر شده است. 

«مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی مهران برومند و حسن علیزاده از فیلم‌های غیرکمدی است که پیش‌بینی می‌شود بتواند مخاطب زیادی را به سینما دعوت کند. 

شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)، بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ (پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا) از جمله باریگران این فیلم هستند.

پخش «مست عشق» بر عهده فیلمیران است و تیزر را هم کیومرث بیک زند ساخته است.

پیش‌فروش بلیت این فیلم در روز‌های گذشته آغاز شده و تاکنون بیش از ۲۴ هزار نفر بلیت آن را خریداری کره‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایسنا

  tags # پارسا پیروزفر ، شهاب حسینی ، سینما سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • (ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • امداد رسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب استان اصفهان
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «مست عشق» با رده‌بندی سنی ۱۵+