Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@06:09:25 GMT

آخرین درخواست استیلی از مردم ایران

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۴۰۸۲

صراط:

حمید استیلی در خصوص بازی دوم تیم المپیک مقابل یمن اظهار داشت: ما در نیمه اول موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم اما نتوانستیم به گل برسیم. در نیمه دوم با تعویض‌هایی که داشتیم شاهد تغییر شرایط بازی بودیم. خوشبختانه تعویض‌های هجومی باعث شد به هدفمان در این بازی برسیم و با ۳ گل مقابل یمن پیروز شدیم. همانطور که پیش بینی می‌شد در این گروه هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، مدیر تیم امید اضافه کرد: ما در این بازی به گل‌های بیشتری نیاز داشتیم و با توجه به نتایجی که کسب شده برای صعود قطعی و صدرنشینی فقط باید به فکر شکست عراق باشیم. در واقع چاره‌ای به جز پیروزی نداریم و البته فراموش نکنیم که از امتیاز میزبانی استفاده می‌کنیم.

استیلی در پایان گفت: خواسته ما از هواداران فوتبال این است که با پشتیبانی همه جانبه برابر عراق از تیم ما حمایت کنند. این بازی یک فینال تمام عیار در گروه است و هدفی به جز صعود نخواهیم داشت. درخواست ما این است که با قدرت از تیم امید حمایت کنند و به ورزشگاه بیایند تا بتوانیم مجوز صعود را به حمایت تماشاگران و پیروزی برابر عراق کسب کنیم.

تیم فوتبال امید ایران فردا سه شنبه در سومین و آخرین دیدار مرحله مقدماتی انتخابی المپیک در ورزشگاه آزادی به مصاف عراق می‌رود.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ازبکستان و عراق به جمع ۸ تیم برتر فوتسال جام ملت‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم‌های ملی فوتسال ازبکستان و عراق از گروه B، جام ملت‌های آسیا، راهی مرحله یک چهارم پایانی این دوره از رقابت‌ها شدند.   در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیابه میزبانی شهر بانکوک کشور تایلند امروز از گروه B، تیم‌های ملی فوتسال عراق و استرالیا به مصاف هم رفتند این دیدار در نهایت با نتیجه ۶ به ۲ پایان رسید.   در دیگر دیدار این گروه نیز تیم‌های ملی فوتسال ازبکستان و عربستان مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که در پایان ازبکستان با نتیجه ۳ به یک تیم برتر میدان شد.    با توجه به این نتایج، تیم ملی فوتسال ازبکستان با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کرد و تیم عراق نیز با ۶ امتیاز راهی مرحله بعد شد.

دیگر خبرها

  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • درخواست مردم افغاستان از ایران: بزن همسایه
  • ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • صعود ازبکستان و عراق به جمع ۸ تیم برتر فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • حضور کوهنوردان خراسان رضوی در اردوی تیم امید هیمالیانوردی
  • برناردو سیلوا: فوتبال همینه، سه روزه اوضاع درست میشه!
  • صعود فولاد خوزستان به مرحله نهایی یگ برتر فوتبال نوجوانان
  • جام جم: تاج، از گل‌محمدی بازی نخورد!