Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود اعتراضات مردمی در ماه های اخیر، کشتار غیر نظامیان افغانستان توسط نیروهای آمریکایی همچنان ادامه دارد و در تازه ترین موارد، این نیروها بار دیگر به اهداف غیر نظامی در ولایت های غزنی، حمله کرده اند.

نیروهای آمریکایی شب گذشته در ولسوالی «زنخان» ولایت غزنی یک مسجد و مدریه دینی را تخریب کرده و تعدادی غیرنظامی را نیز به قتل رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع محلی تصریح کردند که نیروهای آمریکایی در جریان عملیات شبانه 6 غیرنظامی از جمله سه کودک را کشته و سه تن دیگر را نیز زخمی کرده است.

در جریان این عملیات یک مسجد و مدرسه دینی در منطقه «گوگیر» موسوم به «نوراللله» نیز هدف حملات هوایی قرار گرفته و تخریب شده است.

در هفته‌های اخیر مردم ولایت‌های شرقی افغانستان از جمله وردک و ولایت غزنی بارها با راه اندازی تظاهرات خواستار توقف حملات نیروهای آمریکایی به غیرنظامیان شدند.

به نوشته تسنیم، نیروهای آمریکایی با نادیده گرفتن اعتراضات مردمی همچنان به کشتار و بمباران غیرنظامیان از جمله زنان و کودکان در ولایت‌های شرقی افغانستان ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افغانستان آمریکا ولایت غزنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای قرارداد بازسازی فرودگاه ننگرهار با ایران

دفتر رسانه‌های ولایت ننگرهار از بازدید معاون والی ننگرهار و سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جلال‌آباد از فرودگاه این ولایت خبر داده است. 

براساس این گزارش، قرار است سه کیلومتر به خط پرواز این فرودگاه افزوده شود و پس از بازسازی، پروازهای مسافربری به ایران از این فرودگاه انجام شود.

‏معاون والی ننگرهار گفته است فرودگاه این ولایت پس از بازسازی با استانداردهای بین‌المللی فعالیت خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات از حملات رژیم صهیونیستی به حومه ادلب/ شهادت شماری غیرنظامی و نظامی
  • نقض حریم هوایی افغانستان در قندهار
  • امضای قرارداد بازسازی فرودگاه ننگرهار با ایران
  • محکوم کردن اقدام تروریستی صهیونیست ها علیه دو جوان فلسطینی در غزه
  • وقوع زمین لرزه در کابل
  • یوناما: مهاجرین افغان از پاکستان به اجبار اخراج نشوند
  • تشکر طالبان از ایران / مدتی دیگر هم صبر و حوصله داشته باشید
  • بیانیه ارتش سوریه درباره حمله هوایی آمریکا به دیرالزور
  • پیش‌بینی بارش برف و باران در ۳۰ ولایت افغانستان
  • طالبان: پاکستان از مهاجرین به‌عنوان ابزار فشار استفاده نکند