Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@12:20:30 GMT

اجساد 4 جانباخته سیل شیراز پیدا شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۴۱۹۴

پویا لطف پور دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گزارش های میدانی از محل وقوع سیل گویای وضعیت نامناسبی است و احتمال افزایش شمار جانباختگان وجود دارد.
وی اظهار داشت: در این حادثه سه زن و یک کودک جان باختند.
بارندگی شدید به همراه تگرگ و سیل شهروندان شیرازی و صدها هزار مسافر این شهر تاریخی را دچار مشکل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باران که از حوالی ساعت 8 صبح دوشنبه پنجم فروردین ماه 98 شروع به باریدن کرد،به یکباره ریتمی تند و شدید به همراه بارش تگرگ به خود گرفت و پس از حدود یکساعت و نیم بارش مداوم شهر را سیل در برگرفت.
ساعتی پس از شروع بارندگی شدید امروز، در شیب ورودی شهر شیراز از سمت دروازه قرآن خودروهایی مشاهده می شد که سیل با خود به داخل شهر می آورد و از کنار طاووس می گذراند.
سیل که در سراشیبی هم افتاده و ویرانگر شده بود خودروها را واژگون می کرد و به قطاری از خودروهای انباشته دیگر پیوند می داد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: چند روز گذشته شاهد افزایش تقاضا و رشد شاخص در بازار بودیم، اما امروز عرضه بر تقاضا برتری پیدا کرد و اکثر نماد‌های شاخص ساز در منفی کار خود را به پایان رساندند. این اصلاح موقت فرصت مناسبی برای توجه به سهام جا مانده و خودنمایی مجدد بازیگر محور‌ها است.

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: شایعه‌ای جدید در مورد واگذاری سهام تودلی خودروسازان دوباره به گوش می‌رسد که رنج‌های مثبت و استقبال از این صنعت را به همراه داشت. 

او افزود: امروز ارزش معاملات کل به ۹۴۵۸ میلیارد تومان رسید که از این مقدار ۵۰۳۳ میلیارد تومان سهم ارزش معاملات خرد بوده است. همچنین بازار ۵۲ میلیارد تومان ورود پول حقیقی را تجربه کرد. در پایان معاملات امروز تعداد ۳۶۸ نماد (۴۷ درصد) در مثبت و ۴۱۴ نماد (۵۳ درصد) در منفی به کار خود پایان دادند. پس از گذشت از سقف قبلی، بازار به تعادل رسیده و می‌توان همچنان به امید جبران جاماندگی بازار روی سهم‌های بازار سهامداری کرد.

او در نهایت بیان کرد: شاخص کل با بیش از ۱۳۴۰۰ واحد کاهش رو به رو شد و به سطح ۲ میلیون و ۳۰۳ هزار واحد رسید. این در حالی بود که شاخص هم‌وزن که نشان دهنده وضعیت کلی نماد‌های کوچک و متوسط است بارشد ۱۳۲۱ واحدی همراه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • فیلم/ بارش شدید باران و تگرگ در زاهدان
  • بارش شدید باران و تگرگ در بندرخمیر
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز
  • بارش رحمت الهی به وقت بهار در روستای توآباد + فیلم
  • تداوم بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • تداوم بارندگی در سمنان
  • بارش شدید باران و تگرگ در شهر کرمانشاه
  • بارش شدید بهاری باران و تگرگ در شهرستان اهر