Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای رونق تولید در سیستان و بلوچستان باید روی ظرفیت‌های موجود در استان به ویژه در حوزه ترانزیت، معادن و کشاورزی تمرکز کنیم. ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

احمدعلی موهبتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: تحقق شعار سال نیازمند الزاماتی است که اگر رعایت شود قطعاً به نتیجه مد نظر رهبر معظم انقلاب خواهیم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: تولید مختص صنعت و کشاورزی نیست بلکه بخش‌های زیادی از جمله حوزه فرهنگی و اجتماعی را در بر می‌گیرد به همین دلیل اگر می‌خواهیم تولید در کشور رونق پیدا کند باید همه مردم و مسئولان به درستی وظایف خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه تلاش در کشور جایگاه خود را از دست داده، تصریح کرد: کسانی که کار و تلاش زیادی انجام می‌دهند شأنیت لازم را ندارند و متاسفانه می‌توان گفت دشمن با هدف‌گذاری که روی فرهنگ کار و تلاش داشته این شرایط را ایجاد کرده است. در جامعه امروز کسانی که کار نمی‌کنند و با مدل‌های رفتاری غیر‌معمول مانند پارتی‌بازی امورات خود را پیش می‌برند از نظر دیگران جایگاه دارند اما در واقع این امری ناپسند است که از سوی دشمنان برای دلسرد کردن جوانان به کار گرفته شده است.

رونق تولید-9|‌راه برون‌رفت از مشکلات معیشتی حرکت با تمام قوا برای تحقق عملی «رونق تولید» استرونق تولید- 8|نماینده اسفراین: رونق تولید شرط احیاء و رشد اقتصاد کشور است؛ دولت کار نمایشی نکندرونق تولید- 7| نماینده زاهدان: دولت، مردم و تولیدکنندگان 3 ضلع کلیدی تحقق شعار امسال هستند

استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: با توجه به اینکه هرم نیروی انسانی در کشور به هم خورده  یک آسیب جدی به بدنه فنی کشور وارد شده که این آسیب تنها با پرورش نیروهای فنی و حرفه‌ای جبران خواهد شد. امیدواریم با انتخاب شعار رونق تولید همه به فرهنگ تولید در کشور توجه کنند چون قطعاً رونق در تولید و در گرو رشد فرهنگ تولید است.

موهبتی با بیان اینکه در سیستان و بلوچستان باید به فرهنگ تولید توجه ویژه‌ای شود، گفت: برای رونق تولید در سیستان و بلوچستان باید روی ظرفیت‌های موجود در استان به ویژه در حوزه ترانزیت، معادن و کشاورزی تمرکز کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: اکتشاف و استخراج از معادن سیستان و بلوچستان باید با برابری انجام شود از این رو نباید به سمت خام‌فروشی برویم بلکه باید یک چرخه کامل از تولید تا مصرف در استان ایجاد کنیم تا به فرموده‌های رهبر معظم انقلاب در رابطه با شعار سال جامه عمل پوشانده شود. هر تولیدی که در سیستان و بلوچستان اتفاق می‌افتد باید اشتغال به همراه داشته باشد و هر اشتغالی نیز باید تولید به همراه داشته باشد چرا که اشتغال بدون تولید قطعا آسیب به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ش

R7843/P/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده های معظم شهدا در زاهدان

 مشاور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در شب میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده شهیدان کرم نارویی و ابراهیم شهرکی نسب دیدار و از آنان تجلیل کردند.

استاندار سیستان و بلوچستان دیدار با خانواده شهدا را موجب افتخار و توفیقی بزرگ الهی قلمداد کردند که نصیب خدمتگذاران نظام شده است.

 کرمی در ادامه افزود: خانواده های معظم شهدا با توکل بر خدا و صبر در اوج قله های فداکاری و ایثار هستند .

 استاندار سیستان و بلوچستان خانواده شهدا را مایه خیر و برکت نظام و انقلاب  و امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام دانستند. 

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در این دیدار گفت: فرصت های جدیدی برای توانمند سازی ایثارگران و نقش آفرینی در حوزه های اقتصادی استان با حمایت‌های استاندار فراهم آمده است.
 
 مجتبی میرحسینی در ادامه افزود: خانواده شهدا دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده اند و امروز وظیفه ما است که نسبت به تکریم خانواده شهدا و یادگاران آنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با  احساس مسئولیت بیشتری تلاش نماییم. 

 معلم شهيد کرم نارویی در سال ۱۳۲۷ در شهرستان زاهدان ديده به جهان گشود و در سال ۱۳۷۸ به دست اشرار کوردل در ایرانشهر به فیض شهادت نائل آمد.

 شهید مدافع وطن ابراهیم شهرکی نسب مورخ ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ در سن ۲۷ سالگی حین انجام مأموریت در سراوان به درجه رفیع شهادت نائل گردید.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تلاش برای دستیابی به خودکفایی در زمینه تولید مرغ و تخم‌مرغ در سیستان و بلوچستان
  • تشریح برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان برای تحقق شعار سال
  • برنامه‌های جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان برای تحقق شعار سال
  • رونق گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در گلستان
  • معاون استاندار: سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده معزز شهدا
  • سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده های معظم شهدا در زاهدان
  • مدیران زمینه رونق تولید در استان را فراهم کنند
  • صنعت گردشگری‌ دریایی باید در چابهار رشد کند