Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای البرز با بیان اینکه در حال حاضر شاهد بارش‌ های پراکنده در استان هستیم گفت: تردد در تمامی محورهای البرز به صورت روان جریان دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مهرداد جهانی گفت: از ابتدای سفرهای نوروزی هموطنان تا پایان دور اول سفرها، ۱۴ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۷۰۸ تردد در جاده‌های استان البرز ثبت شده است که پرتردد ترین روز ۲۷ اسفند ماه با بیش از ۱میلیون و ۷۱۱ هزار تردد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای البرز روز دوشنبه درباره وضعیت فعلی ترافیک راه‌ های استان، افزود: در حال حاضر شاهد بارش‌ های پراکنده در سطح استان هستیم و تردد هم به صورت روان در تمامی محورها در جریان است.
 
 
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد از ثبت بیش از سه میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان در فروردین سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حمیدرضا پیمانجو، صبح امروز _دوشنبه، سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش ۳.۱ درصدی افزایش تردد در محورهای کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: محور یاسوج_ پاتاوه، گچساران_ بابامیدان، پاتاوه_ یاسوج و یاسوج به بابامیدان محورهای دارای بیشترین تردد در فروردین سال‌جاری بودند.

وی با اشاره به محورهای دارای بدترین سطح سرویس در فروردین ۱۴۰۳، افزود: محور یاسوج_ اقلید، بابامیدان_یاسوج و چرام به باشت محورهای دارای بدترین سطح سرویس بودند.

سرپرست راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ثبت سه میلیون و ۷۱۷ هزار و ۴۱۱ مورد تردد در محورهای استان، گفت: از این تعداد حدود سه میلیون و ۴۱۴ هزار پلاک مربوط به وسایل نقلیه شخصی است.

وی تصریح کرد: بعد از پلاک استان کهگیلویه و بویراحمد پلاک استان‌های فارس و اصفهان بیشترین میزان تردد در سطح جاده‌های استان را داشتند.

پیمانجو خاطرنشان کرد: ۱۲ درصد وسایل نقلیه بین یک تا سه روز، ۹ درصد بین سه تا هفت روز، شش درصد، بین یک تا دو روز، سه درصد بیش از دو هفته در استان ماندند.

وی از ثبت هشت‌هزار و ۱۴۱ مورد تماس با سامانه ۱۴۱ راهداری در فروردین سال‌جاری خبر داد و افزود: اطلاع مردم از وضعیت راه‌ها در بارش‌های سال‌جاری موجب افزایش ۷۱ درصدی تماس با سامانه ۱۴۱ بود.

وی گفت: محورهای دارای بیشترین حجم تخلف سرعت به ترتیب یاسوج_ پاتاوه (ورودی پاتاوه)، بابامیدان _ یاسوج (دشت روم)، گچساران_ بهبهان (خیرآباد انتهای محور) است.

کد خبر 746835

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور