Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ شش اسرائیلی صبح امروز- دوشنبه- بر اثر اصابت موشکی از سمت نوار غزه به یک منزل صهیونیست‌نشین در منطقه «شارون» واقع در شمال تل‌آویو زخمی شدند.

به نقل از روسیا الیوم، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که یک موشک از سمت نوار غزه به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک شد به گونه‌ای که آژیر هشدار در منطقه شارون و مناطق اطراف به صدا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواپیماهای  ارتش اسرائیل نیز صبح روز گذشته- یکشنبه- در پاسخ به پرتاب مواد منفجره توسط فلسطینی‌ها در منطقه مرزی بین نوار غزه و سرزمین‌های اشغالی  مواضع جنبش حماس در این منطقه را بمباران کردند.

وزارت بهداشت فلسطین وابسته به حماس در نوار غزه روز گذشته از شهادت یک جوان فلسطینی که روز جمعه زخمی شده بود، خبر داد.

ارتش اسرائیل اعلام کرد که فلسطینی‌های ساکن نوار غزه تعدادی مواد منفجره در  منطقه مرزی با سرزمین‌های اشغالی پرتاب کردند که بر اثر آن آژیر هشدار در جنوب این مناطق به صدا درآمد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 حماس رژیم صهیونیستی غزه اسرائیل نوار غزه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ حزب‌الله به جنایت الهباریه با موشک‌باران کریات شمونه +فیلم

منابع رسانه‌ای امروز (چهارشنبه) از دور جدید حملات موشکی شدید حزب‌الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی در واکنش اولیه به جنایت شهرک «الهباریه» خبر دادند.

به گزارش مشرق، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه گزارش داد که بیش از ۳۰ موشک از لبنان به سمت منطقه «الجلیل علیا» در شمال سرزمین‌های اشغالی پرتاب شد.

طبق گزارش این شبکه، این حمله خسارات قابل توجهی به همراه داشته است.

شبکه الجزیره نیز از شنیده شدن صدای آژیرهای خطر و چند انفجار در شهرک‌های شمال سرزمین‌های اشغالی و به ویژه «کریات شمونه» خبر داد.

منابع رسانه‌ای همچنین تصاویری را از این حمله موشکی و آسیب وارد شدن به چند خانه در کریات شمونه منتشر کرده‌اند.

این حمله پس از آن انجام شد که رژیم صهیونیستی ساختمان «جمعیت پزشکی اسلامی» در روستای الهباریه در جنوب لبنان را هدف حمله هوایی قرار داد. این حمله تاکنون دست‌ٰکم هفت شهید در پی داشته است.

پس از این حمله حزب‌الله لبنان صبح امروز در بیانیه‌ای بر پاسخ حتمی به جنایت رژیم صهیونیستی در شهرک الهباریه تاکید کرد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • شلیک بیش از ۲۰ موشک از لبنان به شهرک‌های صهیونیستی
  • موج جدید حملات موشکی لبنان به اسرائیل/ اصابت چند موشک به شلومی
  • زخمی شدن ۶۴۰۰ نظامی صهیونیست از ابتدای جنگ غزه
  • پاسخ حزب‌ الله لبنان به جنایت الهباریه با موشک‌ باران کریات شمونه
  • پاسخ حزب‌الله به جنایت الهباریه با موشک‌باران کریات شمونه +فیلم
  • شلیک بیش از ۵۰ موشک از لبنان به سمت الجلیل و جولان اشغالی
  • زخمی شدن ۳۱ نظامی صهیونیست در نوار غزه طی ۴۸ ساعت گذشته
  • ببینید | جنایت جدید صهیونیست‌ها در رفح با ۱۵ شهید و ده‌ها زخمی
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در رفح با ۱۵ شهید و ده‌ها زخمی+ فیلم
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در رفح با ۱۵ شهید و ده‌ها زخمی