Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر از آماده باش و امدادرسانی سازمان آتش نشانی ملایر برای آبکشی از منازل و اماکن تجاری ناشی از بارش باران خبر داد.

وحید جوادی در گفت و گو با ایسنا، منطقه همدان، افزود: امروز طی تلفن‌ها و تماس‌های مکرر در ساعات متعدد و مختلف توسط همشهریان مبنی بر بارش باران و سرازیر شدن آن به منازل و اماکن تجاری در سطح شهر و درخواست کمک از سازمان آتش نشانی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: به محض اطلاع سریعاً اکیپ و تیم‌های عملیاتی جهت امداد رسانی به محل‌های اعلام شده حرکت کردند و به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی با استفاده از ۵ دستگاه پمپ پرتابل و موتورهای روبین و کف کش‌ها سریعاً نسبت به آبکشی از منازل اقدام کردند.

جوادی با اشاره به این که امروز نیروهای امداد رسان آتش نشانی تاکنون تعداد ۱۲ فقره عملیات آبکشی در درون و برون شهری داشته اند، بیان کرد: تا اطلاع ثانوی نیروهای ذکر شده درحال آماده باش کامل بسر می‌برند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسدآباد خسارات ناشی از سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج از ادامه جست‌وجو برای پیدا شدن کودک غرق شده در رودخانه خرسان خبر دارد.

محمد رستمی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: روز دوشنبه هفته جاری غرق شدن کودک ۵ ساله در رود خرسان در حوالی روستای «مُنج» مرز استان کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گزارش شد که بلافاصله تیم غواصی آتش‌نشانی یاسوج به منطقه اعزام شد.

وی افزود: با دستور شهردار شهر یاسوج تیم نجات غریق سازمان آتش‌نشانی اعزام شده‌اند، این تیم امروز حدود ۱۲ کیلومتر پیاده‌روی تا محل حادثه داشته‌اند و همچنان جست‌وجو ادامه دارد.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: ۶ غواص از یاسوج حضور دارند و همه جانبه برای پیدا کردن این کودک پای کار هستند.

کد خبر 747679

دیگر خبرها

  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • تاکید بایدن بر حمایت‌های واشنگتن از کی‌یف
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران