Web Analytics Made Easy - Statcounter

کهکشانی‌ها برای جذب ستاره فرانسوی پی اس جی، رکورد تاریخ نقل و انتقالات را می‌شکنند؟

طرفداری - زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید برای تقویت خط حمله تیمش کیلیان ام باپه، مهاجم پاری سن ژرمن را انتخاب کرده است.

به گزارش مارکا، نشریه فرانسوی فرانس فوتبال صبح امروز مدعی شده زیزو در بازگشت به رئال مادرید، کهکشانی‌ مدنظرش را انتخاب کرده و او کسی نیست جز ام باپه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیزو از باشگاه درخواست جذب ام باپه را کرده است. فرانس فوتبال می‌گوید نام ام باپه در صدر لیست درخواست‌های زیدان قرار دارد و کارهای مربوط به این انتقال که از سوی این نشریه با نام - عملیات ام باپه - توصیف شده، طی هفته‌های آتی شروع خواهد شد.

جالب اینکه فرانس فوتبال حتی رقم این انتقال را هم پیش بینی کرده و می‌گوید رئال مادرید پیشنهادی 280 میلیون یورویی برای ام باپه به پاریس بفرستد. البته این نشریه اعتراف کرده مذاکره با پاری سن ژرمن برای جذب ام باپه ممکن است در تمام تابستان به طول بینجامد. حضور زیدان روی نیمکت رئال مادرید شاید برای ام باپه که دو سال متوالی است حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک هشتم نهایی را تجربه می‌کند، حکم یک نیرو محرکه قوی را داشته باشد.

گفتنی است فرانس فوتبال در حالی چنین ادعایی کرده که ام باپه چند هفته پیش صراحتا اعلام کرد فصل بعد هم در پاری سن ژرمن خواهد ماند. امروز مارکا از علاقه رئال مادرید به سادیو مانه نیز گزارش داده بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب رئال مادرید برابر منچسترسیتی در بازی برگشت با یک تغییر بزرگ

آنچلوتی در پایان بازی رفت گفت که اگر تیمش در بازی برگشت نیز مثل بازی رفت بازی کند، شانس صعود دارد. البته آنچلوتی مجبور است که در بازی برگشت، یک تغییر اجباری در ترکیب تیمش داشته باشد. در حقیقت اورلین شوامنی به علت سه کارته شدن و محرومیت، بازی برگشت را از دست می‌دهد. گمانه زنی‌ها در مورد زوج رودیگر در بازی برگشت زیاد بود، اما به نظر می‌رسد که آنچلوتی انتخاب خود را داشته است. در واقع ناچو فرناندز در بازی برگشت قرار است که در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار بگیرد و زوج رودیگر شود.

کاپیتان رئال مادرید در آخرین ماه‌های قراردادش با رئال مادرید به سر می‌برد. ناچو فصل خوبی نداشته و شوامنی در پست غیرتخصصی، جای او را در ترکیب گرفته است. با این وجود این مدافع در بازی رئال مادرید و مایورکا توانست نمایش خوبی داشته باشد تا تردید‌ها رفع شود. ادر میلیتائو دیگر گزینه رئال مادرید است که البته به تازگی بعد از هشت ماه از مصدومیت برگشته و در دو بازی اخیرش فقط پنج دقیقه بازی کرده و دلیلی برای ریسک کردن روی او وجود نخواهد داشت. میلیتائو فعلا می‌تواند تمرکزش را روی ریکاوری برای بازی نیمه نهایی احتمالی (در صورت صعود رئال مادرید) بگذارد. 

رئال مادرید و منچسترسیتی چهارشنبه شب در ورزشگاه اتحاد به مصاف همدیگر می‌روند. به جز حضور ناچو به جای شوامنی، احتمالا رئال مادرید همان ترکیب بازی رفت با حضور لونین، کارواخال، رودیگر، مندی، والورده، کاماوینگا، کروس، بلینگام، رودریگو و وینیسیوس را تکرار خواهد کرد.

منبع: فوتبالی

tags # رئال مادرید سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • کاسمیرو: کیلیان ام باپه هم مثل کریستیانو رونالدو بوی گل می‌دهد
  • تصمیم بزرگ کاپیتان؛ ناچو فرناندز، خواهان جدایی از رئال مادرید
  • ادعای عجیب ویدال: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • ادعای ستاره یونایتد: با بازی رئال-سیتی زجر کشیدم
  • نقش بزرگ آنتونیو رودیگر در بُرد بزرگ رئال برابر منچسترسیتی + ویدئو و سند
  • نقش بزرگ آنتونیو رودیگر در بُرد بزرگ رئال برابر منچسترسیتی
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • اخراج مرگبار بارسلونا؛ امشب نگذارید بچه‌ها بخوابند، سیتی-رئال این‌جاست!
  • ترکیب رئال مادرید برابر منچسترسیتی در بازی برگشت با یک تغییر بزرگ
  • واکنش دوپهلوی ام‌باپه به پیروزی پاریس برابر بارسا