Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@06:31:58 GMT

طوفان سهمگین در راه تهران+ عکس

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۴۵۰۴

طوفان سهمگین در راه تهران+ عکس

الهام فخاری عضو شورای شهر تهران نوشت: فرمانداری‌های تهران، ری و شمیرانات و نیروهای شهرداری تهران آماده‌باش کامل هستند. لایروبی مسیرها، روددره‌ها، مسیل‌ها چک شده، نیروهای مدیریت شهری برای جلوگیری از حضور مردم در محوطه‌های پرخطر مستقر هستند.

ساعت ۱۷ امروز تهران توفان سنگینی را تجربه خواهد کرد. پیش از توفان از خودروها خارج شده باشید و در مکان‌های امن پناه بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از حضور در سازه‌های فلزی بی‌حفاظ، و فضای باز خودداری کنید.

منبع: فردا

کلیدواژه: طوفان سیل فخاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور آبهای‌آرام آقایان امروز ۵ اردیبهشت به میزبانی دریاچه آزادی با حضور قایقرانان ۱۷ استان برگزار شد.   ۶۸ ورزشکار از استان‌های گیلان، تهران الف‌ و ب، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، بوشهر، مازندران، لرستان، خراسان رضوی، البرز، قزوین، هرمزگان، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان و گلستان حضور داشتند.   با برگزاری رقابت‌های مقدماتی و فینال در دو رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال تیم‌های برتر مشخص شدند.   بر این اساس در جدول رده‌بندی جوانان تیم مازندران با کسب ۹۵ امتیاز، تیم تهران با ۸۵ امتیاز و تیم گیلان با ۷۳ امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.   در رده سنی زیر ۲۳ سال تیم گیلان با ۱۰۰ امتیاز قهرمان شد. تیم تهران با ۸۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم مازندران با ۶۰ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

دیگر خبرها

  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • در سال ۲۰۲۳ بیش از ۸۰ درصد مخاطرات هواشناسی سیل و توفان بود
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • توفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • خلیج‌فارس و تبعات تغییر اقلیم
  • آبگرفتگی خیابان‌های کاشان و عدم حضور نیروهای امدادی
  • حضور نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران