Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمد کاروند در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تمام بقاع متبرکه استان همدان آمادگی میزبانی از زائران و مسافران نوروزی در مواقع بحرانی را دارند، اظهار کرد: ۳۶ بقعه به صورت خاص در برنامه «آرامش بهاری» پذیرای مسافران و زائران نوروزی هستند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از آمادگی اسکان مسافرین نوروزی در مواقع بحرانی در مساجد بین راهی امام خمینی (ره) روعان کبودرآهنگ واقع در آزاده تهران به همدان و مسجد بین راهی امام خمینی (ره) واقع در گردنه اسدآباد خبر داد و افزود: در این اماکن اقلام گرمایشی و پتو در راستای اسکان مسافرین در مواقع اضطراری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: مسافران نوروزی می‌توانند از خدمات و اسکان در ۱۱ سوئیت بین راهی کبودرآهنگ بهره مند شده و بر این اساس در امامزاده زید روستای علی صدر ۷ سوئیت و در مسجد روعان ۴ سوئیت به مسافران خدمات رسانی می‌کند.

وی با اشاره به اجرای طرح اقامه نماز در ایام نوروز ۹۸ افزود: ۴۰ مسجد در سطح استان به خدمات رسانی به مسافرین نوروزی خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز بیش از ۴۰ مبلغ بومی و اعزامی از قم در آستان مقدس امامزادگان مشغول تبلیغ هستند، گفت: یکی از برنامه اصلی اداره اوقاف در ایام نوروز برگزاری مراسم سال تحویل در بقاع متبرکه بود که خوشبختانه استقبال خوبی از آن شد و شاهد حضور گسترده مردم در بقاع متبرکه و امامزادگان در ساعات آغازین سال نو بودیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه در کنار برنامه «آرامش بهاری» سعی شده خدماتی به مسافران نوروزی در بقاع متبرکه ارائه شود، گفت: برپایی خیمه معرفت با حضور مبلغان بومی و اعزامی و ارائه خدمات درمانی در غرفه‌های سلامت نیز مورد توجه بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه موزه امامزاده عبدالله (ع) امسال برای نخستین بار در ایام نوروز برای بازدید علاقه‌مندان باز است، خاطرنشان کرد: مسافران و زائرانی که وارد امامزاده عبدالله (ع) می‌شوند برای گرفتن عکس یادگاری در کنار ضریح دعوت می‌شوند و این عکس‌ها رایگان در اختیار افراد قرار می‌گیرد که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

کد خبر 4575035

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل اوقاف همدان مسافران نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز

عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روز‌های ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میر‌های ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روز‌های ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز