Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@19:55:46 GMT

سیل، پل ازگله را تخریب کرد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۴۵۶۱

سیل، پل ازگله را تخریب کرد

صادق خدادادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اثر سیل جاری شده در ازگله پلی که رابط دو شهرستان ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب بود تخریب شد.

وی افزود: به دستور معاون عمرانی استاندار تجهیزات مورد نیاز شامل جعبه‌های سیمانی و لوله توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل استان به منطقه اعزام شد.

خدادادی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های مرتبط با مدیریت بحران آمادگی کامل برای مقابله احتمالی با سیلاب را دارند، گفت: خوشبختانه به دنبال وقوع سیل در ازگله شاهد خسارت جانی نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ثلاث باباجانی گفت: تمام دستگاه‌های اداری و خدمات رسان نظیر راهداری، شهرداری، هلال احمر، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها نیز در آمادگی کامل قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: ما منطقه‌ای زلزله زده هستیم و آمادگی مقابله با بلاهای طبیعی را داریم.

کد خبر 4575450

منبع: مهر

کلیدواژه: سیل ازگله کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی افتتاح طرح‌های برق منطقه‌ای سمنان با سه‌هزار میلیارد ریال در سفر دولت

وفایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت تاریخانه دامغان با اعتبار یکهزار و ۲۵۰ میلیارد ریال از جمله طرح‌های شاخص است که با هدف تامین برق مطمئن و پایدار، ایجاد زیرساخت و ظرفیت جدیـد برق رسانی مطمئن به مشترکان، افزایش قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع در شهرستان دامغان، بهبود پارامترهای کیفی برق و پروفیل ولتاژ شبکه، کاهش تلفات برق و افزایش قابلیت مانور و کاهش خاموشی‌ها به بهره برداری می رسد.

وی افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ کیلوولت میامی از ۲۰۰ مگاولت آمپر به ۴۰۰ مگاولت، احداث پست سیار ۶۳ کیلوولت عباس آباد و احداث خط ۶۳ کیلوولت عباس آباد - میامی را از دیگر طرح‌های مهم قابل افتتاح در شاهرود و میامی برشمرد و گفت: این طرح‌ها با اعتباری بیش از ۲ هزار و ۱۸۵ میلیارد ریال و با هدف ایجاد ظرفیت جدید برق رسانی به متقاضیان جدید صنعتی، زمینه سازی تولید و اشتغال در شرق استان سمنان، تامین برق مشترکان صنعتی و خانگی منطقه عباس آباد و ایجاد زیرساخت مناسب برای توسعه این منطقه افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان اصلاح و بهینه سازی خطوط و پست های انتقال و فوق توزیع در این استان با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال را از دیگر طرح‌های این شرکت عنوان کرد که همزمان با سفر رییس جمهور به استان افتتاح خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بازگشایی محورهای سیستان و بلوچستان تا ۴۸ ساعت آینده
  • بازگشایی راه‌های اصلی جنوب سیستان و بلوچستان تا دو روز آینده
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب مسیر نیکشهر- چابهار
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال
  • تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد
  • آمادگی افتتاح طرح‌های برق منطقه‌ای سمنان با سه‌هزار میلیارد ریال در سفر دولت
  • آمادگی کامل دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران در شهرستان تفتان