Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: روستای پاپی آباد به دلیل شدت آتش سوزی خط لوله انتقال بنزین جنوب به مرکز کشور تخلیه شد. ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

پیمان جهانگیری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک اظهار داشت: روستای پاپی آباد شهرستان اندیمشک به دلیل شدت آتش سوزی صبح امروز خط لوله انتقال بنزین جنوب به مرکز کشور تخلیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حادثه آتش سوزی خط لوله انتقال بنزین جنوب به مرکز کشور صبح امروز  در روستای پاپی آباد شهرستان اندیمشک آغاز و عملیات کنترل و مهار آتش سوزی در مدت یک ساعت به اجرا رسید.

فرماندار شهرستان اندیمشک با بیان این که این حادثه خسارت جانی نداشته است، عنوان کرد: با توجه به شدت آتش سوزی و نیاز شهروندان، عملیات تخلیه روستای پاپی آباد انجام و از گسترش خسارت جلوگیری شده است.

مفقود شدن 50 نفر در پی انفجار خط لوله نفت نیجریهانفجار خط لوله مکزیک جان 21 نفر را گرفت20 کشته و 50 مجروح در انفجار خط لوله در مکزیک

وی با اشاره به حضور تیم های کنترل و مهار آتش سوزی شهرهای شمالی استان خوزستان در شهرستان اندیمشک، گفت: با حضور ماموران آتش نشانی شهرهای اندیمشک، دزفول، شوش و اداره کل راه آهن زاگرس تمهیدات لازم پیش بینی و به اجرا رسیده است.

جهانگیری با اشاره به این که شرایط در شهرستان اندیمشک پس از این حادثه عادی است، بیان کرد: با حضور تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر، بسیج، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، شرکت نفت، شرکت گاز و شبکه بهداشت و درمان خدمات مورد نیاز شهروندان تامین شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به این که خط لوله ای که امروز آتش گرفت، بنزین جنوب را به مرکز کشور انتقال می دهد، خاطر نشان کرد: علت این حادثه فرسودگی و شکستگی خط لوله انتقال بنزین است که به صورت کامل این حادثه مهار و شرایط در منطقه عادی است.

انتهای پیام/‌ش

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان  از امدادرسانی به چهار شهرستان متاثر از سیلاب خبر داد و گفت: شهرستان‌های بشرویه، سرایان، طبس و زیرکوه دچار سیلاب هستند.
محمدعلی کاوسی افزود: به دنبال تشدید بارندگی در تمامی سطح استان، برخی از منازل در روستا‌های استان دچار آبگرفتگی و خسارات سیلاب شدند.
وی افزود: در شهرستان بشرویه روستای حجت‌آباد و غنی‌آباد، هفت نفر در سیلاب گرفتار شده بودند که با تلاش امدادگران پایگاه امدادونجات اصفاک به نقاط امن انتقال یافتند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در روستا‌های چاه خوشنری و رباط مورشک شهرستان سرایان نیز چهار نفر به مناطق امن منتقل شدند و امدادرسانی در این منطقه هنوز ادامه دارد.
کاوسی با بیان اینکه از روستای براف شهرستان طبس نیز درخواست امدادرسانی شده بود افزود: یک تیم ازشهرستان طبس نیز به این روستا اعزام شدند و عملیات امدادرسانی هنوز ادامه دارد.
وی گفت: امدادگران هلال‌احمر همچنین در روستا‌های محمدآباد، حسن‌آباد دلاکه، بغرایی و محله عشایری شهرستان زیرکوه نیز در حال امدادرسانی هستند.

دیگر خبرها

  • ۲ بند خاکی در زیرکوه شکست/ ادامه امدادرسانی از سوی امدادگران
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب
  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم
  • تعمیر شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان
  • علت شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان اعلام شد