Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@17:59:39 GMT

50 روستای لرستان قطعی برق دارد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۴۶۱۴

50 روستای لرستان قطعی برق دارد

مدیرکل دفتر بحران وزارت نیرو گفت: به دلیل سیلاب به وجود آمده در استان لرستان، حدود ۵۰ روستا در شرایط بی‌برقی و تقریباً ۶۰ روستا در قالب مجتمع آبرسانی در شرایط بی‌آبی قرار گرفته‌اند. قطعی برق

میثم جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه تمهیدات لازم برای تأمین آب و برق مناطق سیل زده در استان لرستان در نظر گرفته شده است، گفت: تا پایان امروز مشکل ۱۰ روستا برطرف خواهد شد اما به دلیل اینکه در بخش پلدختر آبگرفتگی زیادی وجود دارد، احتمالاً رفع مشکل ۴۰ روستای دیگر طولانی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره آخرین وضعیت استان گلستان و مازندران نیز گفت: در حال حاضر برق تمام بخش‌های گلستان و مازندران وصل شده است و فقط در هشت روستای استان گلستان مشکل تأمین آب داریم که این مساله نیز با تجهیز تانکرهای آبرسانی و آب‌های بسته‌بندی برطرف شده است.

50 روستا

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمرکز ما روی استان لرستان و حوزه کرخه و دز است، گفت: از یک ماه پیش پیش‌بینی‌هایی لازم را در این حوزه داشته‌ایم و به همین دلیل سد کرخه و دز به حد کافی خالی بودند تا بتوانیم مدیریت مخازن را انجام دهیم.

لرستان

وی تصریح کرد: در ۱۰ استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، چهارمحال بختیاری، لرستان، فارس، کرمانشاه، اصفهان، ایلام، کردستان، همدان، کرمان، آذربایجان غربی، زنجان و خراسان رضوی که برای سیل هشدار داده شده بود، تمهیدات لازم را در نظر گرفته‌ایم./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، خبرگزاری صدا و سیما به دنبال درخواست مردم به این روستا رفت و شنونده مسائل و مشکلات آنان شد.

موضوعی که انجام بسیاری از خدمات اینترنتی را برای مردم این روستا مشکل کرده است. 

تامین زیرساخت ها وپوشش اینترنت در روستاها، علاوه برافزایش رفاه اجتماعی، بهره مندی روستائیان از امکانات فناورانه یکسان را هم فراهم می کند.

دسترسی آسان به اینترنت درحالی به عنوان یکی ازنیازهای اساسی مردم به شمار می‌رود که این روزها تعدادی از روستاهای مهاباد از جمله حمزه آباد از این نعمت بی نصیب هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فردا ؛ قطعی برق درارومیه
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • روزجمعه ؛ قطعی برق درارومیه
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند