Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@16:44:42 GMT

وضعیت آق‌قلا و ۳۷ روستای آن همچنان بحرانی است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۴۶۵۰

فرماندار شهرستان آق قلا گفت: با گذشت ۵ روز از آبگرفتگی در این شهرستان، هنوز وضعیت شهر آق قلا و ۳۷ روستای آن بحرانی است. آفتاب‌‌نیوز : امانگلدی ضمیر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: همچنان ارتفاع آب در برخی از محله‌های شهر آق قلا بین یک تا یک و نیم متر است.
وی با اشاره به بهبود وضعیت امدادرسانی در شهرستان، افزود: شهر آق قلا به ۵ نقطه تقسیم شده و هر نقطه به ۱۰ نفر از معتمدین محل واگذار شده تا اقلام غذایی و امدادی را بین مردم تقسیم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توزیع این اقلام در روستاها نیز به دهیاران واگذار شده است.
ضمیر با تاکید بر اینکه از مردم می‌خواهیم به شایعات توجه نداشته باشند، تصریح کرد: ما در این سیلاب با وجود حجم بالای آب، هیچ کشته و مفقودی نداریم و موضوعات مطرح شده در برخی از شبکه‌های مجازی شایعه است.
به گزارش ایسنا، فرماندار آق قلا گفت: مردم دغدغه امنیت نداشته باشند؛ امنیت شهر به نیروی انتظامی واگذار و اوضاع کنترل شده است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آق قلا سیل و آبگرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۵ درصدی طرح آبرسانی به ۲۴ روستای شهرستان فریدونشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرماندار شهرستان فریدونشهردرجلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به پیشرفت ۴۵ درصدی طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های بخش موگویی و مرکزی گفت: با تکمیل این طرح که با ۱۰۹ میلیارد تومان اعتبار در حال اجراست.


محمدجواد صفا افزود: با اجرای این طرح اهالی ۲۴ روستا با بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ نفرجمعیت ازنعمت آّب آشامیدنی سالم، بهداشتی و پایدار بهره‌مند خواهند شد.


وی با اشاره به وضعیت نامناسب راه ارتباطی بسیاری ازروستا‌های بخش موگویی شهرستان فریدونشهر گفت: امسال ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای آسفالت راه دسترسی روستا‌های این بخش از روستای مصیر تا دورک تصویب شده که با تامین اعتبار لازم و مساعد شدن شرایط جوی این طرح شروع می‌شود.


حسین محمد صالحی نماینده مردم شهرستان‌های فریدن؛ فریدونشهر؛ بویین میاندشت و چادگان درمجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: افزایش سطح رفاه و معیشت مردم و کاهش تورم با رشد تولید ارتباط مستقیمی دارد که برهمین اساس هرچه تولید در کشور افزایش یابد سطح کیفیت مردم نیز بهتر خواهد شد.


حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی امام جمعه فریدونشهر نیز گفت: در ۲۰ سال گذشته درنامگذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری اقتصاد و تولید محور اصلی نامگذاری‌ها بوده که نشان دهنده وجود ضعف در این عرصه‌ها هستیم ودشمنان انقلاب اسلامی نیز برای ضربه زدن به کشورمان به تحریم‌های اقتصادی روی آورده اند.

 

دیگر خبرها

  • بازدید فرماندار شهرستان ارومیه از طرحهای های در دست اقدام در روستای بادکی
  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • مطالعه و همکاری بین دستگاهی؛ عوامل موثر توسعه گردشگری در سواحل
  • پیشرفت ۴۵ درصدی طرح آبرسانی به ۲۴ روستای شهرستان فریدونشهر
  • باز شدن پای مردم به تولید نیازمند بازشدن چشم و گوش همه قوا در امر اقتصاد است
  • مهیا کردن بستر لازم برای رونق کسب و کار نسل جدید
  • عقب ماندگی‌های حوزه سلامت و آموزش در دشتی جبران شود
  • مردم باید اقدامات مسئولان را در سفره خود لمس کنند
  • دستگاه‌های عضو مدیریت بحران شهرستان دشتی در آماده باش قرار گیرند
  • به دنبال بارش های سیل آسا راه ۱۵ روستای شهرستان باشت مسدود شد