Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@12:17:40 GMT

سیل در غرب و جنوب کشور/ 11 نفر در شیراز کشته شدند

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۴۶۸۱

بارش شدید باران که از بامداد امروز در غرب کشور آغاز شده بود، از حوالی ساعت ۱۱ منجر به وقوع سیلاب شدید در بسیاری از مناطق غربی کشور از جمله کرمانشاه،لرستان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد شده است.

بیشترین خسارت سیل در پل‌دختر/ اوضاع تحت کنترل است

استاندار لرستان گفت: بیشترین خسارت سیل اخیر به شهرستان پل‌دختر وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمار آسیب‌دیدگان طغیان رودخانه در اروندکنار به 180 نفر رسید

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: سیل‌بندهای روستاهای دهستان اروندکنار شکسته شد که این روستاها دچار آب‌گرفتگی شدند و در این سیلاب تا کنون 180 نفر آسیب دیدند.

 احتمال وقوع سیل در اندیمشک/ 3 روستا تخلیه شد

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه تا این لحظه سیلی در اندیمشک اتفاق نیفتاده اما تمام آمادگی‌های مورد نیاز انجام شد، گفت: سه روستای علی‌آباد، پاپی‌آباد و دوبندار تخلیه و مکانهایی برای اسکان آنها نیز مهیا شد؛ عشایر نیز جابه‌جا شدند.

 سیل به یاسوج هم رسید

بارندگی شدید موجب شده اکثر معابر شهری یاسوج دچار آبگرفتگی شدید و غیرقابل تردد برای عابر پیاده شود.

سیلاب شیراز ۱۱ کشته و ۳۵ زخمی بر جای گذاشت/‌‌ ورودی شهر‌‌ مسدود است

 بارش شدید باران که از بامداد امروز در استان فارس آغاز شده بود، از حوالی ساعت ۱۱ منجر به وقوع سیلاب شدید در منطقه دروازه قران، میدان ابوکلام، هفت‌تنان و مسیرهای منتهی به این مناطق شده بود.

در حال تکمیل

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد سیل استان فارس استان فارس سیل فرماندار کهگیلویه و بویراحمد معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های رگباری در جنوب شرقی کشور

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز پنج شنبه تداوم بارش‌های رگباری و گاهی رگبار شدید، توأم با رعدوبرق و تگرگ و وقوع تندباد موقتی در بخش‌های جنوب شرقی کشور و ارتفاعات کرمان و شرق هرمزگان پیش‌بینی می‌شود.

در این مناطق به‌ویژه طی نیمه اول روز به سبب جاری شدن سیلاب، احتمال رعدوبرق و تگرگ، طغیان رودخانه‌ها و احتمال سقوط و پرتاب به سبب وزش باد شدید، فعالیت‌های کوهنوردی، دره‌نوردی، طبیعت گردی و پروازهای تفریحی مخاطره آمیز است.

از عصر پنجشنبه با تضعیف این سامانه از شدت بارش‌ها کاسته و در منطقه کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود.

طی جمعه ٣۱ فروردین‌ماه به سبب وقوع ناپایداری‌های همرفتی به‌ویژه طی ساعات بعدازظهر در ارتفاعات شمال غرب، ارتفاعات زاگرس، بخش‌هایی از ارتفاعات البرز و ارتفاعات جنوب شرق کشور، شرایط برای افزایش ابر و وقوع رگبار موقتی و رعدوبرق و تگرگ مهیا می‌شود.

با در نظر گرفتن وقوع رگبار و رعدوبرق طی ساعات بعدازظهر، جمعه نسبت به زمان بندی مناسب صعود جهت پرهیز از مواجه شدن با شرایط جوی نامناسب اقدام شود. با توجه به بارش‌های قابل ملاحظه طی روزهای گذشته و پرآبی رودخانه‌ها و دره‌ها در نواحی جنوبی و جنوب شرقی از انجام برنامه‌های دره‌نوردی اجتناب شود.

کد خبر 6081697 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • تایید عبور پرتابه‌های ناشناس از آسمان عراق | واکنش فوری عراق به وقوع انفجارهای شدید در این کشور
  • هشدار هواشناسی افغانستان برای وقوع سیلاب در ۲۹ ولایت
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان + فیلم
  • تداوم بارش‌های رگباری در جنوب شرقی کشور
  • ۷۳ تیم عملیاتی آبفا در مناطق سیل‌زده وارد عمل شده‌اند
  • احتمال وقوع سیل بر اثر تشدید بارش‌ها در سه استان کشور 
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • ۴ شهر استان کرمان دچار آبگرفتگی شدند
  • تخلیه ۵۰ خانوار روستا‌های کرمان به علت وقوع سیلاب
  • سیل در تانزانیا با ۵۸ کشته