Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب یک منظومه سیاسی کامل و جامع است. ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سیدمحمدحسینی عصر امروز در جمع اعضای شاخه جوانان و دانشجویان خراسان رضوی جمعیت پیشرفت و عدالت اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب یک منظومه سیاسی کامل و جامع است که توجه و عمل به آن می‌تواند موتور محرک و پیشران برنامه‌های کشور در دهه پنجم انقلاب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‎حسینی با انتقاد از نگاه امیدوارنه دولت به غرب تصریح کرد: آمریکا قبله آمال برخی دولتمردان است و بخش بزرگی از ضعف کارنامه اقتصادی دولت محصول نگاه به بیرون و غفلت از توان داخلی و ظرفیت‌های منطقه‌ای ایران است .

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: در حالی که به اذعان ترامپ، آمریکا 7 تریلیون دلار در عراق و سوریه هزینه کرد اما ایران با دفاع از جبهه مقاومت و درایت و عقلانیت پیروزی‌های بزرگی را در منطقه رقم زد که مثلث آمریکا، آل سعود و رژیم صهیونیستی اسرائیل را مفتضح ساخت و تهدیدات منطقه‌ای را به فرصت تبدیل کرد.

امام جمعه بیرجند: با عمل به گام دوم انقلاب دشمن را پشت سر بگذاریمشورای اندیشه‌ورز کاشان اجرای بیانیه گام دوم را پیگیری می‌کننداصفهان| حاجی دلیگانی: بیانیه گام دوم انقلاب به دور از هیاهوی تبلیغاتی اجرایی شود

وی گفت: ظرفیت بسیار بالایی برای توسعه تجارت و بازرگانی با عراق و دیگر همسایگان در زمینه‌های مختلف وجود دارد؛ عملا حدود 90 درصد از بودجه صرف حقوق و امور جاری کشور می‌شود و تنها 10 درصد به انجام کارهای عمرانی اختصاص می‌یابد که بسیار کم است و تبعات منفی فراوانی از جمله رکود را به همراه دارد.

‎دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی‎ در بخش دیگری از سخنانش افزود: در شرایطی که دشمن برای براندازی و یا آسیب جدی به نظام، به تحریم‌های بی‌سابقه و هوشمندانه و دامن زدن به آشوب‌های سراسری دل بسته بود، رهنمودهای داهیانه رهبری، مشارکت گسترده مردم در حمایت از نظام اسلامی و راهپیمایی‌ها و بینش سیاسی بالای مردم سبب شکست توطئه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های سنگین دشمن شد.

انتهای پیام/ش

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار زیاد النخاله با امام خامنه‌ای

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، آقای «زیاد النَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، عصر امروز پنج‌شنبه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

خبر تکمیل می‌شود...

 

دیگر خبرها

  • دیدار زیاد النخاله با امام خامنه‌ای
  • منظومه اقتصادی رهبر انقلاب در نامگذاری سال‌ها
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • رهبر انقلاب: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده/ ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است