Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@05:45:42 GMT

هتل‌های خالی در خدمت مسافران در راه مانده و سیل‌زده

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۴۷۲۱

هتل‌های خالی در خدمت مسافران در راه مانده و سیل‌زده

جامعه هتل‌داران ایران در پی سیلاب های اخیر در کشور برای اسکان موقت مسافران در راه مانده اعلام آمادگی کرد. همچنین از مسافرانی که به خاطر سیل امکان حضور در اقامتگاه خود در موعد مقرر را ندارند، هزینه کنسلی دریافت نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، جامعه هتل‌داران ایران در اطلاعیه‌ای با ابراز تأسف از بروز حوادث اخیر و همدردی با هموطنان خسارت‌دیده در اقصی نقاط کشور، آمادگی خود را برای هرگونه کمک و امدادرسانی به مسافران را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه آمده است: از آن دسته مسافرانی که از قبل نسبت به رزرو هتل‌ها، اقدام کرده و اکنون به دلیل وقوع سیل امکان حضور در مراکز اقامتی را ندارند، هزینه کنسلی دریافت نخواهد شد.

هتل‌ها و مراکز اقامتی در مناطق سیل‌زده، آمادگی دارند با توجه به ظرفیت خالی، نسبت به اسکان موقت مسافران در راه مانده، اقدام کنند.

پس از وقوع سیل در گلستان و مازندران، امروز نیز استان‌های خوزستان، لرستان و فارس نیز درگیر سیلاب شد اند. سازمان هواشناسی درباره احتمال وقوع سیل در ۹ استان اعلام اخطار داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هتل سفرهای نوروزی سیل نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از بازنشستگان فرماندهی انتظامی لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در اردوی فرهنگی و تربیتی یک روزه از بازنشستگان فرماندهی انتظامی لرستان و خانواده های آنها با تقدیم هدایایی تجلیل شد.

مسئول عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به اینکه اعضای وابسته فرماندهی انتظامی به عنوان گنجینه‌هایی باارزش و مشاورانی کارآزموده، نماد خدمت خالصانه به مردم و کشور هستند. گفت: اعضای وابسته در کمال صداقت و درستکاری بیش از سی سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت به کشورمان گذرانده و برای ایجاد نظم و امنیت در جامعه، مجاهدانه تلاش کرده اند که استفاده از تجربه آنها ثروت ماندگاری برای آیندگان و سرمایه‌ای ارزشمند برای جامعه است.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی در ادامه با بیان اینکه اعضای وابسته‌ی انتظامی به خاطر تلاش‌ها و جانفشانی‌هایی که در دوران خدمتی خود انجام داده اند همواره مورد تکریم و احترام هستند، اظهارداشت: تکریم و توانمندسازی اعضای وابسته از رویکرد‌های بسیار مثبتی است که انتظامی با توسل به این رویکرد و با استفاده از تجربیات این قشر پرافتخار گام‌های بلندی در پیشبرد اهداف سازمانی خود برداشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از بازنشستگان فرماندهی انتظامی لرستان
  • جایگاه پرسپولیس در آبادان فعلا خالی است
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان + فیلم
  • سربازی امام زمان(عج) در این روزگار هزینه دارد
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • بخشنامه «هما» درباره شرایط رسیدگی به امور مسافران
  • خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • همه چیز درباره استرداد و کنسلی بلیط هواپیما
  • فرودگاه همدان میزبان حجاج همدان و کردستان خواهد بود