Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیکو شولتس گلی سه امتیازی برای تیم ملی آلمان به ثمر رساند.

طرفداری - هلند و آلمان در چارچوب رقابت های مقدماتی یورو 2020 برابر هم صف آرایی کردند و ژرمن ها 3-2 پیروز شدند. سانه، گنابری و شولتس برای آلمان و دلیخت و دیپای برای هلند گلزنی کردند.

به گزارش اسکای، نیکو شولتس بعد از پیروزی آلمان اظهار داشت:

پیروزی حس بسیار خوبی است که ما به عنوان یک تیم تجربه می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارکو رویس به پست من رفت و من باید به منطقه ای دیگر می رفتم. همین نکته باعث شد در موقعیت گلزنی قرار گیرم و گل بزنم. ما می دانستیم که کیفیت لازم برای کسب پیروزی در این بازی مهم را داریم.

سرژ گنابری هم در مورد این بازی گفت:

فن دایک یک مدافع خیلی خوب است؛ به نظر من در حال حاضر او بهترین مدافع جهان است. اول سعی کردم بیرون از محوطه جریمه هلند از او بگذرم. ولی بعد مسیرم را تغییر دادم و ضربه ام وارد دروازه شد. نیمه اول فوق العاده ای داشتیم. درست در شروع نیمه دوم گل اول را دریافت کردیم. کار را برای خودمان سخت کردیم. گل نیکو روحیه ما را خیلی بالا برد. ما این پیروزی را نیاز داشتیم تا اعتماد به نفس بیشتری به دست آوریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام به‌خاطر فصل اول فوق‌العاده‌اش در رئال مادرید یکی از برندگان بیست و پنجمین دوره مراسم ورزشی لوریوس بود.

او در تابستان ۲۰۲۳ راهی رئال مادرید شد و در همان هفته‌های ابتدایی حضور در باشگاه موفق به ثبت آمار فوق‌العاده و گل‌ها و پاس گل‌های زیادی شد.

هافبک ۲۰ ساله انگلیسی بلافاصله تبدیل به یکی از بازیکنان تاثیرگذار رئال مادرید شد. در دیدار دیشب برابر بارسلونا در ال‌کلاسیکوی برگشت لالیگا، او گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند و یک بار دیگر شایستگی‌اش را ثابت کرد.

بلینگام امشب پس از شکست دادن جاش کر و کوکو گاف، برنده جایزه پدیده سال شد. او همچنین به اولین فوتبالیستی تبدیل شد که می‌تواند این جایزه را کسب کند.

در ادامه نواک جوکوویچ هم برای پنجمین بار به‌عنوان بهترین ورزشکار سال انتخاب شد. او برنده سه گرند اسلم از چهار گرند اسلم شد و در فینال ویمبلدون هم مقابل کارلوس آلکاراز شکست خورد.

آیتانا بونماتی هم به دلیل قهرمانی در جام جهانی با تیم ملی اسپانیا و چمپیونزلیگ با بارسلونا، برنده جایزه بهترین ورزشکار زن سال شد.

دیگر خبرها

  • موتا: فکر به آینده نه، می‌خواهم از بردن رم لذت ببرم
  • پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود
  • فیلم/گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا
  • ببینید | گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا؛ دورازه بان مصدوم شد
  • فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است
  • هشدار شولتس به نتانیاهو درباره تشدید تنش‌ها در منطقه
  • جام حذفی هلند| قهرمانی فاینورد در آتش و دود + عکس
  • بازیکنانم مانند بطری‌جادویی هستند / اتمسفر ورزشگاه خانگی ملوان فوق‌العاده است
  • پیروزی یک نیمه‌ای ملوان با گلزنی دوباره سلیمانی
  • صدرنشینی اینترمیامی با گلزنی لیونل مسی