Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@21:01:07 GMT

بیوگرافی دیوید هاربر، مردی که قرار است دنیا را نجات دهد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۴۸۷۸

بیوگرافی دیوید هاربر، مردی که قرار است دنیا را نجات دهد

دیوید هاربر یک بازیگر آمریکایی است که بیشتر برای بازی در سریال چیزهای عجیب شبکه نتفلیکس شناخته شده است. بازی در این سریال جایزه منتقدین تلویزیونی را برای او به ارمغان آورده است. او برای بازی در این سریال، نامزد دریافت جوایز دیگری مانند امی و گلدن گلوب هم شده است.

به گزارش ایسنا بنابراعلام ایران زیرنویس، دیوید هاربر بازیگری حرفه‌ای خود را در سال ۱۹۹۹ و با اجرای "باران ساز (The Rainmaker)" شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همان سال، او وارد دنیای تلویزیونی هم شد و در یکی از قسمت‌های سریال نظم و قانون "Law and Order" به ایفای نقش پرداخت. در سال ۲۰۰۲ او در قسمت ویژه همین سریال ظاهر شد و نقش یک قاتل را بازی کرد. هاربر در سریال پن ام "Pan Am" شبکه ای بی سی "ABC" هم نقش یک مأمور ام آی ۶ "MI۶" به نام راجر اندرسون را بازی کرده است. در سال ۲۰۰۵ ، دیوید به خاطر اجرای چه کسی از ویرجینیا وولف می ترسد؟ (Who's Afraid of Virginia Woolf?) نامزد دریافت جایزه تونی شد.

دیوید هاربر همچنین در بیست و دومین فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمز باند یعنی فیلم ذره‌ای آرامش 2008 (Quantum of Solace) هم حضور داشته است. در این فیلم، هاربر نقش یک مأمور سی آی ای به نام گرگ بیم را بازی کرده است. در همان سال، هاربر در کنار بازیگرانی همچون لئوناردو دیکاپریو، کیت وینسلت و مایکل شنون در فیلم جاده انقلابی (Revolutionary Road 2008) بازی کرد. اگر تا به حال فیلم جاده انقلابی را تماشا نکرده اید، حتماً تماشای این فیلم را در اولویت قرار دهید. مخصوصاً که الان در تعطیلات نوروز به سر می بریم، فرصت تماشای فیلم وجود دارد. این فیلم با بازی‌های خیره کننده شما را میخکوب می‌کند. به لطف دسترسی همگانی به اینترنت، می‌توانید با مراجعه به سایت‌های دانلود فیلم، این فیلم را با کیفیت‌های مورد نظر دانلود و تماشا کنید. در سال ۲۰۰۹، هاربر در کنار راسل کرو در فیلم وضعیت فعلی (State of Play) به ایفای نقش پرداخت و یک بار دیگر در سریال نظم و قانون ظاهر شد. بازی او در این قسمت از سریال نظم و قانون بسیار مورد استقبال و تحسین قرار گرفت.

او در فیلم‌های دیگری همچون "Brokeback Mountain 2005/ کوهستان بروکبک"، The Green Hornet 2011/ زنبور سبز"، "End of Watch 2012/ پایان کشیک" و "Between Us 2012/ میان ما" بازی کرده است. در سال ۲۰۱۳، او نقش یک دکتر ارشد را در سریال "Elementary / ابتدایی" ایفا کرد. هاربر همچنین در میان سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ در سریال "The Newsroom / اتاق خبر" بازی کرد. هاربر همچنین در سریال "Stranger Things / چیزهای عجیب" شبکه "Netflix / نتفلیکس" بازی کرده است که به نوعی نقطه عطف زندگی حرفه‌ای او محسوب می‌شود. دیوید هاربر امسال در فیلم هل بوی ۲۰۱۹ ظاهر می‌شود.

سریال Stranger Things

هاربر در سریال چیزهای عجیب نقش رئیس دپارتمان پلیس یک شهر کوچک به نام هاوکینز را بازی می‌کند. بازی او در این سریال مورد تحسین مخاطبان و منتقدان قرار گرفته و نامزد دریافت جایزه‌هایی همچون "جایزه امی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در مجموعه تلویزیونی درام" و "جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در یک سریال، مینی سریال با فیلم تلویزیونی" شده است. این سریال در میان مخاطبان ایرانی هم بسیار سر و صدا کرده است و با وجود پخش تنها دو فصل از آن، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. طرفداران هم اکنون منتظر پخش فصل سوم این سریال هستند. فصل سوم این سریال قرار است در تاریخ ۱۳ تیر ۱۳۸پ خش شود. برای دانلود زیرنویس فارسی این سریال می‌توانید از سایت مرجع دانلود زیرنویس فارسی ایران زیرنویس (https://iranzirnevis.com) استفاده کنید.

فیلم Hellboy 2019

فیلم "Hellboy / هل بوی 2019" یکی از فیلم‌های ابرقهرمانی سال 2019محسوب می‌شود که توانسته نام خود را میان 10فیلم مورد انتظار سال 2019از نگاه کاربران IMDb قرار دهد. به صورت کلی فیلم‌های ابرقهرمانی امروزه بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرند و میزان دانلود فیلم‌های ابرقهرمانی بسیار بیشتر از فیلم‌های دیگر است. این فیلم بر اساس یکی از شخصیت‌های "دارک هوس کامیکس" به نام هل بوی ساخته شده است. قبلا دو فیلم دیگر در سال‌های 2004و 2008به نویسندگی و کارگردانی گی یرمو دل تورو بر اساس این شخصیت ساخته شده است. در ابتدا قرار بود که فیلم هل بوی 2019هم ادامه دو قسمت قبلی باشد اما در ادامه اعلام شد که فیلم جدید حکم ریبوت این مجموعه را دارد.

دیوید هاربر برای ایفای نقش هل بوی تمرینات سخت فیزیکی را پشت سر گذاشته است. فیلم‌های پسر جهنمی در ایران هم طرفداران بسیار زیادی دارند. این فیلم قرار است که در ۱۲ آوریل ۲۰۱۹ مصادف با ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ اکران شود. مخاطبان ایرانی عموماً از طریق دانلود فیلم می‌توانند فیلم‌های روز دنیا را تماشا کنند. برای دانلود فیلم‌های خارجی هم ابتدا باید صبر کرد تا نسخه‌های دیجیتال یا بلوری هر فیلم منتشر شود. برای هر فیلم حدوداً دو ماه طول می‌کشد تا این نسخه‌ها منتشر شود و کاربران ایرانی هم باید برای تماشای فیلم‌ها این مدت را صبر کنند. با توجه به اینکه دوبله فارسی دیرتر از خود فیلم منتشر می‌شود، بیشتر طرفداران با استفاده از زیرنویس فارسی فیلم‌ها را تماشا می‌کنند.

خبر خوب است است که پس از انتشار فیلم، فقط کافیت یک یا دو روز برای دانلود زیرنویس فارسی فیلم Hellboy ۲۰۱۹ منتظر بمانید. در واقع زیرنویس فارسی بسیار سریع‌تر از دوبله منتشر می‌شود. فیلم هل بوی، داستان موجودی به نام هل بوی را دنبال می‌کند که از ابعاد دیگر هستی به زمین آمده است. او به انسان‌ها کمک می‌کند تا یک ساحره قدرتمند که قصد نابودی دنیا را دارد، متوقف کند و دنیا را نجات دهد.

زندگی شخصی

دیوید در ۱۰ آوریل ۱۹۷۵و در شهر وایت پلینز آمریکا متولد شد. پدر و مادر او که کنت و نانسی نام داشتند، هر دو در زمینه املاک کار می‌کردند. مادرش در بخش املاک مسکونی و پدرش هم در بخش املاک تجاری فعالیت می‌کردند. او به همراه یکی دیگر از بازیگران هالیوود یعنی شأن ماهر دوران دبیرستان خود را در دبیرستان بایرام هیلز سپری کردند. او در نهایت در سال ۱۹۹۷ از کالج دارتموث واقع در هانوفر نیوهمپشایر فارغ التحصیل شد و در سال ۱۹۹۹و ارد حرفه بازیگری شد.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران زیرنویس دانلود فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتربازی به سبک و سیاق رضا عطاران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ویلای ساحلی» به کارگردانی کیانوش عیاری چند روزی است در پلتفرم «فیلم‌نت» اکران آنلاین شده؛ کمدی سرگرم‌کننده‌ای با بازی رضا عطاران، پژمان جمشیدی، ریما رامین‌فر و … که در اکران عمومی هم فروش قابل توجهی داشت. به بهانه شروع اکران آنلاین ویلای ساحلی، مروری داریم بر بازی رضا عطاران در نقش شخصیت‌های بی‌عار و لاابالی که زندگی انگل‌وار دارند.

بر اساس گزارش فرارو، رضا عطاران در اولین سریال شبانه‌اش «کوچه اقاقیا»، نقش فرامرز، یکی از پسرهای خانواده تهرانی را بازی می‌کرد. ابتدای سریال از زندان آزاد می‌شد و می‌خواست زندان بودنش را مخفی کند و مدام به همه می‌گفت قبرس بوده درحالیکه همه واقعیت را درباره‌اش می‌دانستند. فرامرز شخصیتی سواستفاده‌گر داشت و می‌خواست به هر نحوی شده از دیگران بهره‌کشی کند. حاضرجواب بود و با همه چیز و همه کس شوخی می‌کرد. عطاران اولین بار با فرامرز چنین نقشی را تجربه کرد. در سریال‌های بعدی‌اش برخی ویژگی‌های فرامرز را نگه داشت و با توجه به جنس نقشی که داشت درجه شدت و ضعف آن را تغییر داد.

در «متهم گریخت» نقش به نسبت کمرنگی داشت. از اواسط سریال به عنوان یک دزد وارد می‌شد و مدام به هاشم‌آقا قول می‌داد پولش را بدهد و همراه او اینور و آنور می‌رفت و قول می‌گرفت که واقعیت را به کسی نگوید. بعد هم که از دختر هاشم‌آقا خوشش آمد، پایش بیشتر در این خانواده سفت می‌شد و بهره‌کشی‌اش شکل دیگری پیدا می‌کرد.

ناصر «ترش‌وشیرین» نمونه بارز یک شخصیت بیکار و لاابالی بود که مثل انگل به خانواده همسر جدید مادرزنش می‌چسبید و حاضر نبود دست به هیچ کاری بزند. ملاحظه هیچ‌کس را نمی‌کرد و درجه پررویی‌اش تا حدی بالا بود که به صاحبخانه هم بدوبیراه می‌گفت و برای آن‌ها خط و نشان می‌کشید. از هر فرصتی استفاده می‌کرد تا منفعتی ببرد. عطاران تمام تلاشش را کرده بود که موجودی حرص‌دربیار طراحی کند و کاملا هم در این امر موفق بود.

نادر «بزنگاه» حد اعلای یک انگل را تداعی می‌کرد. معتاد بیکاری بود که از موقعیت فوت پدرش استفاده می‌کرد تا خانه پدری را از چنگ برادرش دربیاورد. نادر هم بی‌قید و بی‌مسئولیت بود و هم می‌خواست هرطور شده از همه بهره‌کشی کند. او از برخورد دیگران ناراحت نمی‌شد و حق مسلم خودش می‌دانست که در خانه برادرش زندگی کند و آن‌ها هم از فرزندش نگهداری کنند.

بعدتر عطاران در فیلم سینمایی «دراکولا» هم تا حدی سراغ چنین شخصیتی رفت. در نقش مردی ظاهر شد که حتی از یک خون‌آشام هم استفاده می‌کرد تا اموراتش را به‌خوبی بگذراند. با وجود همه تهدیدها حاضر نمی‌شد از خوش‌گذرانی در خانه دراکولا بگذرد تا جایی که حتی دخترش هم از این مسئله آسیب می‌دید.

حالا در فیلم «ویلای ساحلی» هم با چنین شخصیتی روبه‌رو هستیم. عطاران در این فیلم نقش مردی طلبکاری را دارد که برای جور کردن پول طلبش به ویلای ساحلی امانتی نزد شوهرخواهرش چشم می‌دوزد و تمام تلاشش را می‌کند که طلبش را از اجاره مخفیانه ویلا در بیاورد. او پایبند به هیچ اصولی نیست و برای خودش از همه چیز کاسبی می‌کند. نه آبروی یونس برایش اهمیتی دارد و نه تمام جنجال‌ها و دعواهایی که در آن ویلا پیش می‌آید را جدی می‌گیرد. او درست نقطه مقابل یونس با بازی پژمان جمشیدی است؛ مردی مقید به اصول و چارچوب‌های اخلاقی که مدام از دست برادر زنش حرص می‌خورد و نگران آبرویش است. تضاد میان آن‌ها موقعیت بامزه‌ای را در فیلم ایجاد کرده است.

«ویلای ساحلی» به نویسندگی و کارگردانی کیانوش عیاری با بازی رضا عطاران، پژمان جمشیدی، ریما رامین‌فر، علی سرتیپی، کیومرث پوراحمد و … از ۲۱ فروردین به صورت آنلاین در پلتفرم فیلم‌نت اکران شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895567

دیگر خبرها

  • احمقانه‌ترین دلیل‌های دنیا برای طلاق
  • چتربازی به سبک و سیاق رضا عطاران
  • تهران در بین ۱۰ کلان‌شهر دنیا بیشترین تعداد ایستگاه آتش‌نشانی را دارد
  • بازیگران کارتونی «بازی تاج و تخت»
  • داوود هزینه کیست؟ | بیوگرافی داوود غفاری
  • تهران در بین ۱۰ کلانشهر دنیا بیشترین تعداد ایستگاه آتشنشانی را دارد
  • عکس| مهدی طارمی پورتو را از رسوایی نجات داد
  • (عکس) مهدی طارمی پورتو را از یک رسوایی بزرگ نجات داد!
  • مهدی طارمی پورتو را از یک رسوایی بزرگ نجات داد!
  • بازیگرم، نه مأمور امنیتی