Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از باشگاه ذوب آهن، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اظهار کرد: این اولین دربی است که در اصفهان تجربه می‌کنم از لحاظ حساسیت این بازی دومین دربی کشور است. هر ۲ تیم نایب قهرمانی آسیا را یدک می کشند و بخشی از اعتبار فوتبال ایران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بهترین مربی‌های حال حاضر ایران در سپاهان است و افتخار شاگردی او را داشته ام. فردا بازی سختی برای ما خواهد بود. به طور طبیعی و به خاطر هواداران کفه ترازو به نفع سپاهان سنگینی می‌کند. امید ما به جوانانمان است و همینطور وضعیت بدنی تیم، ضمن اینکه تیم سپاهان را آنالیز کرده‌ایم.

او ادامه داد: خیلی امیدواریم که فردا اول وضعیت روحی بازیکنان را کنترل کنیم. برنامه‌هایمان را تا آخر بازی پلکانی جلو می‌بریم. چون می‌دانیم با تیمی بازی داریم که از تیم‌های صدر جدول است. امیدوارم داربی بسیار قشنگی باشد. مردم داربی خوبی خواهند دید. امیدوارم با تلاش بازیکنانم به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم.

منصوریان همچنین گفت: به خاطر بازی‌های مان در لیگ قهرمانان آسیا ۲ بازی ما به تعویق افتاد و باید خودمان را با فشردگی لیگ منطبق می‌کردیم. بعد از بازی با استقلال خوزستان ما به بازیکنان ۲ روز و ۱۰ ساعت استراحت دادیم. اطلاع دارم که سپاهان هم کلا یک روز استراحت کرده است.

منصوریان درباره تعطیلات و دید و بازدید هم گفت: من ۶ ساعت مانده به سال تحویل پدر و مادر خودم را دیدم. بعد از آن به خاطر فوت پدر همسرم باید به خانه آن‌ها می‌رفتیم. بعد از آن هم به سمت اصفهان حرکت کردیم.

سرمربی ذوب آهن با بیان اینکه بازی فردا سخت خواهد بود اظهار کرد: دربی‌های اصفهان را اکثرا از تلویزیون دیده ام. تفاوتی که این دربی با دربی تهران داشت این بود که دربی اصفهان از لحاظ فنی سطح بالاتری داشت چون فشار روحی و روانی کمتری به ۲ تیم اصفهانی وارد می‌شود. اگر به لحاظ روحی فردا از خودمان مواظبت نکنیم بازی سختی خواهیم داشت. وضعیت بدنی ما بسیار خوب است. بازیکنان با تجربه ذوب آهن به من گفته‌اند که دربی اصفهان کیفیتش از همان اول بازی تا آخر یکنواخت است. اما من خودم در ۱۵ دربی تهران بوده ام و نیمه اولش کتک کاری است. مربی عزیزم یعنی آقای قلعه نویی هم در تیم رقیب است. شاید سیستم‌هایی که تیم او اجرا می‌کند به مزاج خیلی‌ها سازگار نباشد اما او بهترین قهرمانی‌های لیگ را دارد. او رکورد بی نظیری دارد.

او افزود: برای بازیکنان ما بازی فردا یک نقطه عطف است. اگر با ذهنیت بازی با پدیده به زمین برویم می‌توانیم خودمان را کنترل کنیم. پناه بر خدا تمام تلاش مان را می‌کنیم تا ببینیم کدام تیم لایق برد است.

منصوریان درباره داوری بازی فردا و همچنین بیانیه‌های ۲ باشگاه قبل از این بازی، گفت: داور اگر یک سوت اشتباه بزند در نتیجه بازی تاثیرگذار است. البته سپاهان هم از داوری اذیت شده است ولی ذوب آهن مظلوم ترین تیم لیگ است. اعتقاد مدیران باشگاه ما و خود من این است که باید از داوران حمایت کرد چون در غیر این صورت تعداد اشتباهات بیشتر می‌شود. ولی بیانیه تیم ما مربوط به این نمی‌شد که خدایی نکرده داور بخواهد به نفع تیمی سوت بزند. باید دقت بیشتری در داوری بشود. داور در بازی فردا از من و قلعه نویی تاثیر بیشتری دارد. در کل اعتقاد دارم داوری ما از حد معمول هم خیلی بیشتر رشد کرده است. سعی می‌کنم در بازی فردا در داوری دخالتی نداشته باشم. در این پوست اندازی این لبه چاقو به پوست بعضی از تیم‌ها مثل ما گیر می‌کند.

او درباره نحوه بازی تیمش و سپاهان هم بیان کرد: من و  قلعه نویی چون خودمان هافبک بوده ایم در زمان بازیگری، تیم‌هایمان را جوری می‌چینیم که هم عقب زمین را داشته باشیم و هم جلوی زمین، مطمئن باشید بازی خوبی را خواهید دید. سپاهان یک رقیب قابل احترام برای ما است. ما توجهی به صدر جدول نداریم چون شانس قهرمانی نداریم. یک روال غلطی در فوتبال ایران است که من خنده ام می‌گیرد آن هم این است که ۲ هفته مانده به پایان لیگ می‌گویند باید جوانمردانه بازی کنید. ما همیشه جوانمردانه بازی می‌کنیم و برای هیچ تیمی بازی نمی‌کنیم و فقط برای خودمان بازی می‌کنیم. با تمام وجود برای پرچم سبز قبا جنگ می‌کنیم. اصلا مهم نیست برای ما که چه کسی قهرمان می‌شود. امیدوارم هر تیمی لایق است قهرمان شود.

بیشتر بخوانید:

عواید حاصل از بلیط فروشی دیدار سپاهان - ذوب آهن به سیل زدگان شمال کشور اختصاص می‌یابد

زمان دیدار سپاهان و ذوب آهن تغییر کرد

اقدام جالب سپاهانی‌ها برای دربی اصفهان

انتهای پیام/

اظهارات منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در روایتگری خوبی‌ها ضعف رسانه‌ای داریم/معروف گستری داشته باشیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی صبح پنج شنبه در جمع مبلغات خراسان جنوبی اظهار کرد: در این دوره از فعالیت‌های تبلیغات اسلامی به نقش آفرینی بانوان توجه ویژه ای شده است و برنامه‌هایی چون نهضت پیشرفت بانوان و دختران حاج قاسم را داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به تجمع امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی تهران بیان کرد: این تجمع بر پایه عشق و ارادت مردم به قرآن و اهل بیت (ع) و تلاش گروه‌های مردمی شکل گرفت که نشان می‌دهد اگر کاری به صورت شبکه ای انجام دهد چه میزان تأثیرگذار است.

سالاری مکی ادامه داد: البته در خراسان جنوبی ما در جمع شدن گروه‌ها و جمع‌های مذهبی مشکلاتی داریم که در این زمینه باید بیشتر کار کنیم.

وی با اشاره به اقدامات مذهبی و تبیینی ارزشمند در سال گذشته (سال ۱۴۰۲) اظهار کرد: اگر در شهریور سال ۱۴۰۲ طراحی دشمن برای سالگرد اغتشاشات به نتیجه نرسید به خاطر اقدامات تبیینی در ماه محرم و صفر بود که باید این موارد را مد نظر داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در سال ۱۴۰۱ تعداد معتکفین ما بیش از ۲۱ هزار نفر شد در حالی که معتکفین در سال ۱۴۰۱ تنها به میزان ۱۱ هزار نفر بود.

سالاری مکی با اشاره به اینکه طبق گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی در دنیای امروز رسانه بیش از موشک، پهباد و … تأثیر گذار است، بیان کرد: علی رغم تلاش و برنامه ریزی های دشمن برای ضربه زدن به اعتقادات مردم در گوشه و کنار خراسان جنوبی سرمایه‌های معنوی ارزشمندی داریم که باید قدر آنها را بدانیم.

وی ادامه داد: ما در روایتگری خوبی‌ها یک ضعف رسانه‌ای داریم در حالی که در جامعه نیاز به تبیین این خوبی‌ها و اقدامات ارزشمند انجام شده وجود دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: باید آنقدر معروف گستری داشته باشیم که اصلاً منکرات دیده نشده و توان جلوه پیدا کردن نداشته باشد.

کد خبر 6063998

دیگر خبرها

  • فیفا تکلیف تیم مدعی قهرمانی لیگ را روشن می‌کند
  • در روایتگری خوبی‌ها ضعف رسانه‌ای داریم/معروف گستری داشته باشیم
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود!
  • سیدحسین حسینی: کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود
  • تاثیر چمن مصنوعی ترکمنستان بر روی بازی/ بعید می‌دانم شاهد جوانگرایی در تیم ملی باشیم
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود؛ امیدوارم فیفا به این موضوع ورود کند
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • ابراز علاقه شدید مردم ترکمنستان به این ستاره تیم ملی ایران