Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک قرض الحسنه مهرایران به منظور کمک رسانی به آسیب دیدگان سیل در استان گلستان، پایگاه کمک رسانی خود را در شهرستان آق قلا مستقر کرد و به توزیع اقلام ضروری و خوراک کنسروی در میان سیل زدگان اقدام نمود.

به گزارش ایسنا، بانک قرض الحسنه مهرایران اعلام کرد همگام با سایر هموطنان نوع دوست در سراسر کشور با اهدای کمک‌های خود از سیل زدگان استان گلستان حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بانک پایگاه کمک رسانی خود را در شهرستان آق قلا مستقر کرد تا نسبت به توزیع اقلام امدادی همچون آب و خوارک کنسروی در میان آسیب دیدگان اقدام کند.
عیسی امامی عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در فضایی صمیمی با آسیب دیدگان و مردم سیل زده در استان گلستان گفتگو کرد و ضمن شنیدن نظرات آن‌ها درباره نحوه امدادرسانی و کمبود‌های موجود، اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران برای رفع برخی از مشکلات را تشریح نکرد.
شایان ذکر است، در همین راستا، هموطنان عزیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود به سیل زدگان استان گلستان را به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۱۴۲۲۳ به نام کمک‌های مردمی جمعیت هلال احمر واریز کنند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمک به سیل زدگان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بانک سفال اورامانات منوط به تامین فضای فیزیکی

سیف الله رنجبر مدیر پایگاه جهانی اورامانات کرمانشاه با اشاره به شناسایی حدود ۵۰۰ محوطه باستانی در منطقه اورامانات، گفت : تاکنون کاوش‌های باستان شناسی زیادی در این منطقه انجام شده که در برخی از این کاوش‌ها مواد فرهنگی همچون سفال بدست آمده است. 

وی افزود: پیشینه بسیار کهن و خاص بودن این سفال‌ها نشان می‌دهد که در زمان باستان صنعت سفالگری در این منطقه رواج داشته است. 

مدیر پایگاه جهانی اورامانات اضافه کرد: براین اساس از چندسال پیش برنامه ریزی‌هایی برای راه اندازی بانک سفال در منطقه اورامانات (استان‌های کردستان و کرمانشاه) انجام گرفت تا در آن سفال‌های کشف شده در این منطقه به نمایش درآید. 

وی تصریح کرد: به این منظور پیگیری‌هایی را برای راه اندازی بانک سفال منطقه اورامانات کرمانشاه آغاز کردیم، لذا در گام اول باید فضایی برای آن در نظر گرفته می‌شد. 

رنجبر خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های انجام شده، ساختمانی قدیمی و بلااستفاده متعلق به آموزش و پرورش در روانسر واقع در روبروی سراب روانسر انتخاب کردیم و رایزنی‌ها و مکاتباتی را با این دستگاه انجام دادیم تا این ساختمان را در اختیار ما قرار دهند و بانک سفال را در آن راه اندازی کنیم. 

وی افزود: متاسفانه آموزش و پرورش در این زمینه همکاری نکرد و با این بهانه که ساختمان قدیمی است و امکان ریزش دارد، اجازه نداند از آن استفاده کنیم، اما بعد از یکسال همان ساختمان را به یک درمانگاه واگذار کردند. 

مدیر پایگاه جهانی اورامانات با بیان اینکه در سفر اخیر مدیرکل امور پایگاه‌های جهانی و ملی وزارت میراث فرهنگی موضوع احداث بانک سفال اورامانات در روانسر مورد بررسی قرار گرفت، عنوان کرد: در این سفر مقرر شد با همکاری فرمانداری مکانی برای راه اندازی بانک سفال تعیین شود و امور پایگاه‌های وزارتخانه در بحث تعمیر و تجهیز آن کمک کند. 

وی یادآور شد: در حال حاضر دو ساختمان بلا استفاده دیگر در روانسر برای راه اندازی بانک سفال در نظر گرفته شده که باید با ارگان‌های مربوطه رایزنی شود. 

رییس اداره میراث فرهنگی روانسر افزود: در سفر مدیرکل امور پایگاه‌های وزارت میراث فرهنگی به شهرستان روانسر مقرر شد به دلیل نزدیکی شهر روانسر به مرکز استان و دسترسی راحت‌تر از طریق آن به سایر شهرستان‌های منظر فرهنگی تاریخی اورامانات، محل پایگاه جهانی اورامانات کرمانشاه به این شهرستان منتقل شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • آشنایی با انواع وام بانک مهر ایران + شرایط و جزئیات دریافت وام از ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی
  • سال گذشته بیش از ۱۷ هزار تماس مزاحمی با اورژانس گلستان گرفته شد
  • راه اندازی بانک سفال اورامانات منوط به تامین فضای فیزیکی