Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@20:00:57 GMT

اهدای ۴۰۰۰ سری لوازم خانگی به مردم سیل‌زده گلستان

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۵۰۰۵

اهدای ۴۰۰۰ سری لوازم خانگی به مردم سیل‌زده گلستان

به گزارش فارس، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حاشیه سفر به مناطق سیل‌زده استان گلستان در جمع خبرنگاران گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) چهار هزار رأس دام سبک به ۴۰۰۰ خانواده روستایی سیل زده اهدا خواهد نمود و علاوه بر این ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، چهار هزار سری لوازم‌خانگی شامل یخچال، فرش و لوازم ضروری زندگی به خانواده‌هایی که در سیل اخیر منازلشان آسیب‌دیده اهدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین مقرر شد بنیاد برکت از زیرمجموعه‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز 3000 شغل برای ساکنین  مناطق گرفتار سیل ایجاد نماید.

شایان ذکر است ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از روز اول سیل از طریق ۲۲ گروه جهادی وابسته به این ستاد به مردم استان گلستان خدمت‌رسانی نموده است و نزدیک به ۱۰۰ هزار وعده غذای گرم بین مردم مناطق سیل‌زده توزیع نموده است. علاوه بر این تاکنون مرکز فوریت‌های امدادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کمک‌های خود را در قالب کالاهایی نظیر کنسرو، پتو، آب‌معدنی، دارو و ... در بین مردم توزیع نموده است و کاروان‌های سلامت احسان بنیاد اجتماعی احسان نیز  با حضور در مناطق سیل زده در حال ارائه خدمات درمانی به مردم می‌باشند و خدمات درمانی را برای ۱۰ هزار نفر ارائه خواهند کرد.

خاطرنشان می‌کند در این سفر مهرداد بذرپاش، سعید جعفری مدیرعامل بنیاد برکت، امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد احسان و محمدودود حیدری مسئول قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام؛ محمد مخبر را همراهی می‌کردند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: ۶ اعتبارنامه منتخبان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در استان تائید و صادر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سیدعلی مهاجر ظهر امروز در جلسه ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی گفت: هم‌دلی هماهنگی و هم‌افزایی در خانواده انتخابات از جمله ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخابات که به خوبی نقش‌آفرین بود، انتخاباتی در بالاترین سطح کیفی برگزار شد.

وی افزود: اقدامات پیش‌گیرانه‌ای که در این ستاد با راهبری مدیرکل دادگستری استان انجام گرفت، کمک بسیاری در برگزاری موفق انتخابات بود که جای قدردانی دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: 6 اعتبارنامه منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی که به عهده استان بود در هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها با تایید هیئت نظارت صادر شده که در مرحله بعد باید به تأیید وزارت کشور و شورای نگهبان نیز برسد.

مهاجر افزود: دور دوم انتخابات را منحصر به شهرستان گنبدکاووس نمی‌دانیم و با تاکید استاندار، کل استان در کنار فرمانداری گنبدکاووس برای برگزاری انتخابات، به بهترین شکل هستند.

وی تصریح کرد: براساس قانون فقط افرادی می‌توانند در این دوره شرکت کنند که یا در دور نخست رای نداده باشند یا در حوزه انتخابیه گنبد کاووس رای داده باشند و این خصوصیت توسط دستگاه‌های احراز هویت به سادگی قابل تشخیص خواهد بود.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی