Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  محسن حرازی زاده یزدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: این جمعیت در طرح ملی خدمات نوروزی در بازه زمانی ۲۵ اسفند تا پنجم فروردین امسال در ۳۷ مورد حادثه به تعداد ۱۶۴ نفر امداد رسانی کرد.

وی افزود: بر این اساس طی مدت یاد شده جمعیت هلال احمر این استان از مجموع حوادث رخ داده ۷ مورد جاده ای، ۲۹ مورد خدمات حضوری و یک مورد خدمات مناسبتی امداد رسانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حرازی زاده یزدی در این حوادث ۱۶۴ نفر آسیب دیدند که از این تعداد ۳۲ نفر حوادث جاده‌ای و ۱۳۲ نفر خدمات حضوری که ۶ نفر از آن‌ها توسط آمبولانس هلال احمر به مراکز بیمارستانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: بر این مبنا، در بازه زمانی یاد شده ۱۵۳ از نیرو‌های عملیاتی شرکت داشتند و برای امداد رسانی به مصدومین و حوادث جاده‌ای نیز از ۱۰ دستگاه آمبولانس بکارگیری شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در ادامه گزارش عملیات امداد و نجات مجموع کل افراد اسکان داده شده ۳۲ نفر در این بازه زمانی اعلام کرد.

در طرح ملی امداد و نجات نوروزی در ۱۶ پایگاه ،ثابت و سیار، امداد و نجات استان با بکارگیری هزار و ۲۸۰ نفر امدادگر و نجاتگر به روز به مسافران و هم استانی‌ها خدمات رسانی می‌شود.

گفتنی است: این گزارش مربوط به عملیات امداد و نجات و خدمات ارائه شده از سوی نیرو‌های امدادی از تاریخ ۲۵/۱۲/۹۷ الی ۵/۱/۹۸ ،طرح ملی امداد و نجات نوروز ۹۸، بوده که این طرح تا ۱۷ فروردین ماه ۹۸ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ی

خدمت رسانی هلال احمر یزد به ۱۶۴ نفر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی از جان‌ باختن یک نفر و مصدومیت شش نفر در برخورد یک دستگاه خودروی نیسان با یک دستگاه ال۹۰ در جاده تبریز- صوفیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، سجاد صفری صبح امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این حادثه رانندگی بامداد امروز رخ داد، اظهار کرد: در این سانحه برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ با یک دستگاه نیسان وانت در کیلومتر سه جاده صوفیان به تبریز منجر به فوت یک نفر جان و مصدومیت پنج نفر از سرنشینان هر دو خودرو شد.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه، دو تیم امدادی با هفت نجاتگر به همراه یک دستگاه خودروی نجات از پایگاه سفیدکمر و دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های امداد و نجات سفیدکمر و شهید فخری زاده به محل حادثه اعزام شدند.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: نجات‌گران جمعیت هلال‌احمر تبریز پس از رهاسازی دو نفر از مصدومان محبوس شده در خودرو، یک نفر از مصدومان را به بیمارستان امام رضا انتقال دادند.

صفری اضافه کرد: پنج مصدوم دیگر این حادثه نیز توسط آمبولانس اورژانس به سایر مراکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 745720

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی استان‌های جنوبی کشور
  • انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار نفر
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • امداد رسانی به عشایر در آباده
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش