Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه‌ای درباره سفر فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی این اتحادیه به پاکستان اعلام کرد: «موگرینی امروز (دوشنبه) برای گفتگو درباره همکاری بین اتحادیه اروپا و پاکستان و همچنین تحولات منطقه، به اسلام آباد پاکستان سفر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این بیانیه می‌افزاید: موگرینی به همراه شاه محمد قریشی، وزیر امور خارجه پاکستان، به طور مشترک ریاست چهارمین «گفتگوی راهبردی اتحادیه اروپا-پاکستان» را برعهده خواهد داشت. مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا همچنین با عمران خان، نخست وزیر پاکستان و عارف علوی، رئیس جمهور این کشور دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتحادیه اروپا آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایکس در پاکستان فیلتر شد

ایتنا - وزارت کشور پاکستان اعلام کرد به دلایل امنیتی از زمان برگزاری انتخابات در فوریه ۲۰۲۴ میلادی دسترسی به پلتفرم ایکس را مسدود کرده است.
پیش از این و از زمان فوریه، کاربران پاکستانی از مشکلاتی هنگام استفاده از ایکس خبرداده بودند. اما دولت هیچ بیانیه رسمی در این زمینه تاکنون منتشر نکرده بود.

به گزارش ایتنا از مهر، وزارت کشور پاکستان در بیانیه ای نوشتاری به دادگاه عالی اسلام آباد به تعطیلی ایکس اشاره کرده است. دادگاه دیگری نیز به دولت اعلام کرده ممنوعیت را طی یک هفته بررسی می کند.

وزارتخانه در بیانیه ارسالی به دادگاه نوشته است: در اینجا ذکر این نکته بسیار مناسب است که عدم پایبندی ایکس به دستورات قانونی دولت پاکستان و رسیدگی به نگرانی های مربوط به سوء استفاده از پلتفرم خود، اعمال ممنوعیت را ضروری می کند.

طبق بیانیه، ایکس تمایلی به حل مشکلات نداشته است.

در بخش دیگری از بیانیه آمده است: تصمیم برای ممنوعیت ایکس در پاکستان براساس منافع امنیت ملی، حفظ نظم عمومی و حفاظت از یکپارچگی کشور گرفته شده است.

دسترسی به ایکس از زمان انتخابات ملی پاکستان در ۸ فوریه ۲۰۲۴ میلادی مسدود مانده است.

دیگر خبرها

  • انفجار بمب در خودروی یکی از مسئولان ارشد اتحادیه میهنی عراق
  • وضع تحریم‌های جدید پهپادی ایران توسط اتحادیه اروپا
  • اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی را علیه برنامه پهپادی ایران اعمال می‌کند
  • ایکس در پاکستان فیلتر شد
  • افزایش همکاری‌های امنیتی و ضد تروریسم محور دیدار مقامات ایران و پاکستان
  • چهار مقام ارشد ایرانی که ارتش اسراییل معرفی کرد
  • اگر اسراییل پاسخ بدهد واکنش ایران شدیدتر خواهد بود
  • لفاظی تازه یک اسرائیلی؛ تل‌آویو دنبال حمله دیپلماتیک به ایران؟
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: به امنیت اسرائیل متعهد هستیم
  • حمایت بورل از رژیم صهیونیستی